حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری پیکسل ۹ گوگل مشخص شد: عملکرد قابل توجه به لطف حجم بالا

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | تست، عمر باتری، گوگل

چندی پیش گوگل پیکسل ۹ با قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید و ۱۰۰ دلار افزایش قیمت معرفی شد. این دستگاه با تراشه جدید و باتری حجیم‌تر طراحی شده که می‌تواند به عملکرد بهتر آن ما را امیدوار کند. به تازگی عمر باتری پیکسل ۹ گوگل مشخص شده و عملکرد قابل توجه به لطف همین حجم بالا رقم خورده است.

عمر باتری پیکسل ۹ گوگل

گوگل برای Pixel 9 که بر اساس استانداردهای امروز، یک پرچمدار جمع‌وجور محسوب می‌شود؛ باتری نسبتا حجیم ۴۷۰۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته است. چرا می‌گوییم نسبتا حجیم؟ چون مثلا باتری آیفون ۱۵ برابر ۳۳۴۹ میلی‌آمپر و باتری گلکسی اس ۲۴ برابر ۴۰۰۰ میلی‌آمپر است.

با یک حساب سرانگشتی می‌توان متوجه شد که باتری این محصول ۴۰ درصد بزرگتر از آیفون ۱۵ یا ۱۷.۵ درصد بزرگتر از گلکسی اس ۲۴ است. البته از نظر اندازه نمایشگر هم به ترتیب ۰.۲ و ۰.۱ اینچ از این محصولات بزرگتر است.

بسیار خوب، بیاید ببینیم با این حجم باتری، Pixel 9 گوگل با تراشه Tensor G4 و نمایشگر جدید چطور عمل می‌کند؟

همانطور که مشاهده می‌کنید، عمر باتری پیکسل ۹ نسبت به نسل قبلی خود یعنی پیکسل ۸ پیشرفت همه جانبه و قابل توجهی دارد. چه در بخش وبگردی، چه تماشای فیلم و چه بازی، همگی افزایش حدود یک ساعت و نیم داشته‌اند. که قابل تحسین است.

در مقایسه با گلکسی اس ۲۴ عملکرد کلی بهتر بوده اما مثلا در بخش پخش ویدئو عملکرد پایین‌تری دارد.

اگر با آیفون ۱۵ که باتری بسیار کوچکتری نسبت به آن دارد مقایسه شود، در بحث وبگردی و پخش ویدئو شکست می خورد و از نظر عمر باتری برای بازی کمی بهتر است. امتیاز کلی نماینده اپل بالاتر از نماینده گوگل بود.

سرعت شارژ پیکسل ۹ گوگل چقدر است؟

ابتدا باید بدانید که حداکثر توان شارژ پیکسل ۹ گوگل برابر ۲۷ وات است. با این حال در این تست از شارژر ۴۵ وات PD سامسونگ استفاده شده بود.

همانطور که در نمودار بالا می‌بینید، باتری Pixel 9 گوگل در مدت ۳۰ دقیقه تا ۵۵ درصد شارژ می‌شود. این مشابه نسل قبلی خودش یعنی Pixel 8 است. در مقایسه باید گفت که عملکرد آیفون ۱۵ و گلکسی اس ۲۴ هم تقریبا مشابه است با این تفاوت که نماینده‌های اپل و سامسونگ از توان شارژ کمتری پشتیبانی می‌کنند.

از نظر شارژ بی‌سیم تا توان بین ۱۲ و ۱۵ وات بوده و شارژ بی‌سیم معکوس را نیز پشتیبانی می‌کند.

گوگل پیکسل ۹ با قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید و ۱۰۰ دلار افزایش قیمت معرفی شد

نظر شما درباره عملکرد گوگل در بخش باتری Pixel 9 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)