حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی بسیار خاص ردمی 14C شیائومی به عنوان یک گوشی اقتصادی، جالب توجه خواهد بود

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

می‌توان گفت به صورت سنتی سری Redmi nC محصولاتی کاملا اقتصادی اما با طراحی خاص هستند. جدیدترین نسل این محصولات باید Redmi 14C باشد که به تازگی رندرهای آن به صورت غیررسمی منتشر شده و ایده‌ای از طراحی آن به ما می‌دهد. باید گفت که طراحی بسیار خاص ردمی 14C شیائومی به عنوان یک گوشی اقتصادی، جالب توجه خواهد بود.

طراحی بسیار خاص ردمی 14C شیائومی

برند Redmi در حال اضافه کردن گزینه مقرون‌به‌صرفه دیگری به مجموعه محصولات خود است. این محصول Redmi 14C بوده و عرضه آن در ویتنام برای تاریخ ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ تایید شده است.

در همین حال که یک هفته تا معرفی باقی مانده است، مشخصات این گوشی از طریق یک خرده فروش ویتنامی فاش شده است.

با توجه به رندرهای ردمی ۱۴ سی باید گفت که این گوشی دارای یک ماژول بزرگ دوربین اصلی دایره‌ای روی قاب پشتی است. این کاملاً با طراحی نسل قبلی خود متفاوت است. در عوض این گوشی شیائومی خیلی شبیه به محصولات اوپو به نظر می‌رسد.

رنگ آبی Redmi 14C که در تصویر بالا می‌بینید، گرادیانت خاصی به سمت رنگ نقره‌ای دارد و ترکیب آن با جزیره دایره‌ای دوربین اصلی خروجی جالبی دارد. در رندرهای دیگر رنگ‌های سبز و مشکی آن را نیز می‌توان دید:

جزیره دوربین دوربین شامل چهار حلقه است. یکی از این حلقه‌ها میزبان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود، دیگری احتمالاً یک سنسور ثانویه برای ثبت اطلاعات عمق تصویر دارد و سومی حاوی فلاش LED است. حلقه چهارم کاملا تزئینی خواهد بود.

در قسمت جلویی یک صفحه نمایش LCD بزرگ 6.88 اینچی با رزلوشن HD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتز وجود دارد. همچنین دارای یک باتری بزرگ 5160 میلی آمپر ساعتی خواهد بود، اگرچه شارژ سریع به 18 وات محدود شده است. برای احراز هویت بیومتریک، این گوشی دارای حسگر اثر انگشت روی لبه دستگاه است.

در این گزارش اشاره مستقیمی به تراشه نشده است اما شایعات حاکی از آن است که می تواند دارای تراشه مدیاتک هلیو G91 اولترا باشد. حافظه رم و حافظه داخلی شامل انتخاب بین گزینه‌های ۴ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و تنها ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

متاسفانه درباره قیمت این محصول اطلاعی در دست نیست اما به راحتی می‌توان حدس زد که باید در محدوده قیمتی ۱۵۰ دلار یا حتی کمتر قرار بگیرد.

نظر شما درباره طراحی خاص ردمی 14C شیائومی چیست؟ آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)