حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۶ در کنار نسل جدید ایرپادز و اپل واچ تاریخ ۲۰ شهریور معرفی و از ۳۰ شهریور به بازار عرضه می‌شود

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

گزارش‌های جسته‌گریخته‌ای درباره تاریخ رونمایی iPhone 16 و دیگر محصولات اپل داریم. اکثر این گزارش‌ها روی تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ اتفاق قول دارند. با این حال هنوز چیزی به صورت رسمی تایید نشده است. همچنین درباره تاریخ عرضه به بازار محصولات جدید کوپرتینویی‌ها چیزی رسما تایید نشده اما گویا از ۱۰ روز بعد آن یعنی از ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ باید آن‌ها را قفسه فروشگاه‌ها ببینیم و به دست کاربران برسند.

تاریخ معرفی آیفون ۱۶ و دیگر محصولات اپل

بر اساس گزارش‌های مختلف می‌توان گفت که ظاهرا اپل ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ را به عنوان تاریخ رویداد بعدی عرضه محصولات سخت افزاری خود در نظر گرفته است، جایی که خانواده آیفون 16 در کنار ساعت و ایرپادهای جدید معرفی خواهند شد.

این اطلاعات را مارک گورمن از بلومبرگ ارائه کرده است، منبعی معمولاً در ارائه اخبار مرتبط با اپل بسیار قابل اعتماد است.

دکمه کپچر آیفون ۱۶ پرو

دکمه کپچر آیفون ۱۶ پرو

گفته شده که این رویداد در واقع در تاریخ ۲۰ شهریور برگزار می‌شود اما دستگاه‌های جدید در تاریخ ۳۰ شهریور به فروش خواهند رسید. همه این تاریخ‌ها از طرف “افراد آشنا با وضعیت” به دست آمده اما اپل هیچ چیزی را به طور رسمی در مورد رویداد بعدی خود تایید نکرده است. این شرکت همچنین از اظهار نظر در مورد این گزارش خودداری کرد.

در گزارش‌های غیررسمی شنیده‌ایم که مدل‌های خانواده آیفون ۱۶ همگی دارای دکمه کپچر جدید برای استفاده از دوربین و برخی پیشرفت‌ها در سخت افزار برخی دوربین‌ها نیز خواهند بود.

البته انتظار وجود تراشه جدید و همچنین صفحه‌نمایش‌های کمی بزرگ‌تر نیز وجود دارد. طبیعتا محصولات جدید اپل با ویژگی‌های هوش مصنوعی Apple Intelligence عرضه خواهند شد اما در لحظه عرضه این ویژگی‌ها در دسترس نیست و بعدا با آپدیت نرم افزاری ارائه می‌شوند.

از دیگر محصولاتی که انتظار رونمایی آن‌ها در این رویداد داریم، Apple Watch X یا اپل واچ سری ۱۰ است. گفته شده این محصول در عین نازک‌تر بودن، صفحه‌نمایش بزرگ‌تری هم دارد.

همچنین ایرپاد ساده (غیر پرو) در ۲ مدل جدید عرضه خواهد شد. یکی از این دو محصول برای اولین بار در سری‌های غیرپرو دارای قابلیت حذف نویز خواهد بود.

شما منتظر کدام محصول هستید؟ فکر می‌کنید کدام یک بتواند ارائه هیجان‌انگیزتری باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)