حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 6 Watch سامسونگ Galaxy Watch 5 با ویژگی Global AoD عرضه شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ، لوازم جانبی

سامسونگ چهارمین به‌روزرسانی آزمایشی One UI 6 Watch را برای سری Galaxy Watch 5 منتشر کرده است. این به‌روزرسانی جدید ویژگی Global AoD را به این محصولات اضافه می‌کند. این ویژگی با گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا معرفی شد و حالا به ساعت‌های هوشمند قدیمی‌تر اضافه می‌شود.

آپدیت One UI 6 Watch سامسونگ Galaxy Watch 5

چهارمین نسخه بتا آپدیت One UI 6 Watch برای Galaxy Watch 5 و Galaxy Watch 5 Pro در کره جنوبی منتشر شده و انتهای فیرمور ZXH4 است. حجم دانلود آن در حدود 400 مگابایت خواهد بود.

طبق لیست تغییرات رسمی به ما می‌گوید این به‌روزرسانی یک ویژگی جدید و مهم را به همراه دارد، ویژگی Global AoD این بخش جدید است که می‌تواند جالب هم باشد.

ویژگی Global AoD چیست؟

همانطور که شاید از اسم آن حدس بزنید، این یک نسخه پیشرفته از حالت نمایشگر همیشه روشن (AoD) است. به این صورت طراحی شده که همچنان هر آنچه را که صفحه نمایش قبلا در حال نمایش بوده، در حالت AoD هم نمایش داده شود اما ساعت (زمان) به صورت لایه‌ای شفاف روی آن باشد.

به این صورت شما دیگر نیازی نیست برای دیدن اطلاعات اخیر حتما نمایشگر ساعت هوشمند سامسونگ را روشن کرده یا قفلش را باز نمایید. نمونه عملکرد آن اینجا قابل تماشا است:

برخی کاربران این ویژگی را کاربردی می‌بینند و برخی آن را مفید ندانسته یا حتی مزاحم می‌دانند. به هر صورت این ویژگی به آپدیت جدید به ساعت‌های هوشمند قدیمی سامسونگ اضافه می‌شود و اگر آن را دارید، باید تجربه کرده و به ما بگویید که نظر شما درباره آن چیست؟

تغییرات دیگر آپدیت One UI 6 Watch سامسونگ برای گلکسی واچ ۵ به قرار زیر است:

۱- تثبیت عملکرد سیستم

۲- عملکرد بهینه و کارایی بهتر باتری

۳- افزایش سرعت بازشدن برنامه‌ها

۴- بهبود مشکلات مربوط به شبکه مخابراتی

نظر شما درباره این ویژگی جدید صفحه نمایش همیشه روشن سامسونگ برای ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)