حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این تغییر آپدیت One UI 7.0 سامسونگ اولین چیزی است که چشم شما خواهد آمد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۵، سامسونگ، شایعات

آپدیت اندروید ۱۵ سامسونگ با رابط کاربری One UI 7.0 عرضه خواهد شد. این به‌روزرسانی جدید رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ می‌تواند تغییرات و پیشرفت‌های متعددی داشته باشد. با این حال قرار است یک المان بصری کوچک در آن تغییر کند و این تغییر آپدیت One UI 7.0 سامسونگ اولین چیزی است که چشم شما خواهد آمد.

تغییر آپدیت One UI 7.0 سامسونگ

اگر اسکرین‌شات‌های لو رفته از One UI 7.0 را بررسی کنید، سامسونگ قصد دارد به طور کامل آیکون باتری را در نوار وضعیت بازطراحی کند. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده، ظاهراً به‌روزرسانی آتی رابط کاربری نشانگر باتری موجود در نوار وضعیت فعلی را با یک آیکون قرصی شکل جایگزین می‌کند.

بالا One UI 6 - پایین One UI 7

بالا One UI 6 – پایین One UI 7

شاید فکر کنید که اصلا موضوع مهمی نیست و شاید هم همینطور باشد اما این اولین تغییری است که وقتی آپدیت One UI 7 را روی گوشی خود اعمال کنید، خواهید دید. البته طبیعتا دستگاه شما باید جز لیست محصولات واجد شرایط دریافت این آپدیت باشد!

البته از یک جنبه دیگر این تغییر می‌تواند بزرگ باشد. بیش از ۱۰ سال است که طراحی آیکون باتری رابط کاربری سامسونگ یکسان است. در حقیقت ظاهر نشانگر باتری گوشی‌های سامسونگ از زمان انتشار TouchWiz Nature UI 3.0 و Galaxy S5 در سال 2014 تغییر چندانی نکرده است.

در ده سال گذشته، ما تقریبا همان آیکون تک رنگِ باتری شکل با تراز عمودی را داشتیم. حتی قبل از اینکه TouchWiz Nature UI 3.0 در سال 2014 عرضه شود، نشانگر وضعیت باتری تقریباً به همین شکل بود، به جز چند رنگ بودن و فضای داخلی سبز با طرح کلی سفید.

به نظر می رسد تغییرات بسیار جزئی در دهه گذشته اتفاق افتاده، مثلا گوشه‌های نشانگر باتری کمی گردتر شده است، اما نه بیشتر.

به هر صورت تغییر یک المان طراحی که شاید در طول روز بارها به آن نگاه کنید، می‌تواند همزمان حس تازه بودن و تفاوت را القا کند. حال این که آیا شما این آیکون باتری کپسولی شکل افقی را می‌پسندید یا نه، موضوع دیگری است!

نظر شما درباره این طراحی جدید برای آیکون باتری One UI 7 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)