حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 7.1 سامسونگ در دست توسعه است

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، برترین‌های ترنجی، سامسونگ

در حالی که انتظار می‌رود سامسونگ اواخر این ماه آپدیت One UI 6.1.1 را برای گوشی‌های تاشو و تبلت‌هایش عرضه کند، همچنین در حال کار بر روی آپدیت One UI 7.0 است که می‌تواند پاییز امسال منتشر شود. جالب است بدانید که به طور همزمان، این برند کره‌ای توسعه آپدیت One UI 7.1 را برای Galaxy S25 در دست کار دارد.

آپدیت One UI 7.1 سامسونگ

اولین نشانه از One UI 7.1 روی سرورهای سامسونگ رصد شده است. این بیلد برای نسخه تحت اپراتور امریکایی گلکسی اس ۲۵ اولترا با شماره مدل SM-S938U در حال توسعه بوده و دارای نسخه S938USQU0AXH4 است.

از آنجایی که همه گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس هر سال با نسخه One UI x.1 عرضه می شوند، این بیلد جدید برای Galaxy S25 Ultra احتمالا One UI 7.1 است که مبتنی اندروید 15 خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره آپدیت One UI 7.1 نمی‌دانیم، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy AI بیشتری را به همراه داشته باشد.

از آنجایی که گلکسی اس ۲۵، گلکسی اس ۲۵ پلاس و گلکسی اس ۲۵ اولترا از تراشه‌های جدیدتری (Exynos 2500 یا Snapdragon 8 Gen 4) استفاده می‌کنند، طبیعتا NPU های قدرتمندتری خواهند داشت که قادر به پردازش ویژگی‌های هوش مصنوعی و عملکرد چشمگیرتر هستند.

از آن‌جایی که این یک نسخه ممیز یک بوده، بعید است که نسبت به One UI 7.0 خیلی متفاوت باشد. این رابط کاربری احتمالا تغییرات بصری و نرم افزارهای پیش‌فرض جدیدی را ارائه کند که در نسخه One UI 7.1 نیز موجود خواهند بود.

فکر می‌کنید One UI 7.1 سامسونگ چه تغییراتی با خود به همراه داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)