حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش اندازه نمایشگر گلکسی S25 Ultra سامسونگ همزمان با کاهش حاشیه نمایشگر

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | حتما بخوانید، سامسونگ، شایعات

انتظار داریم که سری گلکسی اس 25 سامسونگ اوایل زمستان امسال معرفی می‌شود. با این حال شایعات پیرامون آن مدتی هست آغاز شده و جدیدترین شنیده‌ها مربوط به اندازه و ابعاد نمایشگر گلکسی اس 25 اولترا است. آنطور که گفته شده، امسال افزایش اندازه نمایشگر گلکسی S25 Ultra سامسونگ همزمان با کاهش حاشیه نمایشگر رقم خواهد خورد.

پیشرفت مناسبت در نمایشگر Galaxy S25 Ultra سامسونگ

به تازگی Ice Universe تصویری را به اشتراک گذاشته که ابعاد و اندازه صفحه نمایش S25 Ultra را با مدل قبلی خود یعنی S24 Ultra مقایسه می کند. طبق تصویر، پرچمدار آینده کره‌ای‌ها کمی باریک‌تر از نسل فعلی خواهد بود و به جای 79 میلی متر حدود 77.6 میلی متر عرض خواهد داشت. این به جای گرفتن بهتر در دست و ارگونومی ارتقا‌یافته کمک می‌کند.

در همین حال انتظار می‌رود با افزایش اندازه نمایشگر عرض پنل نمایشگر از 72.3 میلی متر به 73 میلی متر برسد.

این بدان معناست که گلکسی اس 25 اولترا دارای حاشیه‌های جانبی 2.3 میلی‌متری است که به‌طور قابل‌توجهی باریک‌تر از حاشیه‌های جانبی 3.35 میلی‌متری S24 Ultra است، این تقریباً معادل 30 درصد کاهش حاشیه نمایشگر است.

این تصویر همچنین نشان می‌دهد که S25 Ultra دارای حاشیه‌های متقارن در چهار طرف خواهد بود که احتمالاً منجر به باریک‌تر شدن حاشیه‌های بالا و پایین نیز می‌شود.

به طور کلی، انتظار می‌رود که S25 Ultra دارای صفحه نمایش با اندازه 6.86 اینچ باشد که نسبت به مدل قبلی 6.79 اینچی، کمی بزرگتر است. همچنین شایعاتی وجود دارد که گوشه های گلکسی اس 25 اولترا کمی گرد خواهد بود و این می تواند راحتی استفاده را افزایش دهد و ارگونومی بیشتری را در طراحی سری گلکسی اس 25 به ارمغان بیاورد.

گوشه‌های گرد گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ شاید به این صورت باشد

این تغییر همچنین می‌تواند برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین طراحی مدل های گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ پلاس با و گلکسی اس ۲۵ اولترا باشد. در نسل‌های اخیر، مدل‌های S Ultra تفاوت چشمگیری با دیگر مدل‌های این سری داشته‌اند و بیشتر به سمت طراحی جعبه‌ای گلکسی نوت رفته‌اند.

با این حال در نظر داشته باشید که این اطلاعات Ice Universe همچنان غیررسمی است و سامسونگ هنوز می‌تواند قبل از عرضه رسمی تغییراتی را اعمال کند.

از نظر توان پردازشی، انتظار می‌رود این گوشی پرچمدار پریمیوم ۲۰۲۵ سامسونگ به صورت انحصاری از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام استفاده کند، تراشه‌ای که انتظار می‌رود در ماه اکتبر سال جاری معرفی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی اس ۲۵ اولترا با این تغییرات هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)