حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت Circle to Search گلکسی A54 سامسونگ به ایران رسید

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، برترین‌های ترنجی، سامسونگ

آپدیت هیجان‌انگیز این روزهای گوشی‌های سامسونگ را می‌توان در اضافه شدن ویژگی کاربردی Circle to Search دانست. برخی از گوشی‌های قدیمی سری گلکسی A و حتی سری گلکسی S FE به این آپدیت مجهز شده‌اند. حالا و به گزارش کاربران ترنجی، آپدیت Circle to Search گلکسی A55 سامسونگ به ایران رسید.

آپدیت Circle to Search گلکسی A54

آپدیت Circle to Search گلکسی A54

آپدیت Circle to Search گلکسی A54

یکی از کاربران ترنجی به نام “امین” اسکرین‌شات بالا را برای ما ارسال کرده‌اند. همانطور که مشخص است، در ابتدای لیست تغییرات به اضافه شدن ویژگی جدید گوگل یعنی Circle to Search اشاره می‌شود.

اگر بخواهیم به صورت تکنیکی صحبت کنیم، ویژگی بسیار مفید Circle to Search موضوع جدیدی یا عجیبی نیست و در حقیقت یک میان‌بر برای جستجو تصویری گوگل لنز محسوب می‌شود. با این حال همین میان‌بر می‌تواند مفید ظاهر شود.

ویژگی “دایره بکش و جستجو کن” یا همان Circle to Search قابلیتی است که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت محتوای روی صفحه را با یک ضربه یا کشیدن دایره جستجو کنند.

در انتهای لیست می‌بینید که مدل SM-A546E این آپدیت را دریافت کرده است. این مدل گلکسی A54 در هند عرضه شده و به احتمال زیاد در بازار کشور ما هم به وفور یافت می‌شود.

باید توجه داشته باشید که شاید این آپدیت به مرور زمان به همه کاربران برسد. در نتیجه اگر در حال حاضر آپدیت مذکور به شما نرسیده است، جای نگرانی نیست و کمی صبر کنید.

شما این به‌روزرسانی جدید سامسونگ را دریافت کرده‌اید؟

آپدیت مهم سامسونگ گلکسی S21 FE قابلیت Circle to Search را به آن اضافه کرد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)