حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اقتصادی تکنو Spark Go 1 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | تکنو

تکنو بی‌سروصدا از یک گوشی اقتصادی جدید از سری Spark رونمایی کرد. این تلفن هوشمند که «تکنو Spark Go 1» نام دارد، دارای ویژگی های جذابی مانند صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی است.

تکنو Spark Go 1 از تراشه Unisoc و باتری پرظرفیت بهره‌مند است

گوشی Tecno Spark Go 1 دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و وضوح HD+ است. یک پانچ هول برای قرارگیری دوربین سلفی در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود که تکنو آن را «Dynamic Port» می‌نامد. این پانچ هول می‌تواند نوتیفیکیشن‌ ها، وضعیت شارژ و موارد دیگر را مانند «جزیره پویا اپل» نشان دهد.

Tecno Spark Go 1

Tecno Spark Go 1

تکنو Spark Go 1 دارای فریم تخت بوده و در قاب پشتی آن نیز یک ماژول دوربین تقریباً دایره‌ای شکل دیده می‌شود. این تلفن هوشمند به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

دکمه پاور نقش سنسور اثرانگشت را نیز دارد. تکنو می‌گوید که با اسپارک گو ۱ حتی می‌توان با دست های مرطوب نیز کار کرد. این دستگاه دارای استاندارد IP54 بوده و در برابر نفوذ آب تا حدی مقاوم است

تراشه Unisoc T615 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Tecno Spark Go 1 را بر عهده دارد. این گوشی با حافظه های رم ۳ و ۴ گیگابایتی به‌همراه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه خواهد بود. این دستگاه دارای ۴ گیگابایت رم مجازی نیز هست. این تلفن هوشمند اقتصادی جدید تکنو به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژر ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

مطابق با گزارش Gizmochina، تکنو Spark Go 1 در رنگ های مشکی و سفید براق عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند دارای پورت USB Type-C است. متاسفانه هنوز جزئیات قیمت و زمان عرضه این دستگاه منتشر نشده است.

تکنو Spark 20 Pro با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و قیمت معادل ۱۰۰ دلار معرفی شد

تکنو در حال کار بر روی تبلت های جدیدی با نام های MegaPad 10 و 11 است. همچنین انتظار می‌رود این برند در آینده نزدیک از Phantom V Fold 2 و V Flip 2 رونمایی کند.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه جدید تکنو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی