حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر لو رفته رویداد معرفی آیفون ۱۶ اپل، غیرواقعی بود

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

دیروز برای شما و در ترنجی نوشتیم که تاریخ معرفی سری آیفون ۱۶ اپل احتمالا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ است. این تاریخ پیش‌تر لو رفته و دیروز با انتشار یک پوستر منتسب به اپل، تقویت شد. امروز اما منتشرکننده آن اعتراف کرده که پوستر لو رفته رویداد معرفی آیفون ۱۶ اپل، غیرواقعی و ساخته هوش مصنوعی بوده است.

پوستر لو رفته رویداد معرفی آیفون ۱۶ اپل

دیروز یک ماه چینی پوستر افشا شده از تاریخ رویداد رونمایی آیفون 16 اپل را در توییتر با عنوان «آماده» به اشتراک گذاشت. با این حال، مشخص شده که این پوستر مذکور توسط اپل ساخته نشده و تاریخ رونمایی ۲۰ شهریور که روی آن درج شده، بر اساس شایعات قبلی بوده و مورد تایید اپل نیست.

این پوستر که دارای لوگوی اپل و تاکید بر کلمه «کپچر» بود (که نمادی از دکمه عکاسی است) و قانع کننده به نظر می‌رسید، در واقع توسط یک کاربر دیگر طراحی شده که انگیزه خود را از این کار، بازیابی حوصله سررفته خود می‌داند!

این کاربر پستی در شبکه اجتماعی X یا توییتر سابق منتشر کرد و این موضوع را اذعان کرد. او همچنین ویدئویی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد چگونه توانسته در کمتر از 10 دقیقه یک پوستر قانع‌کننده را با استفاده از Figma و بافت ایجاد شده توسط هوش مصنوعی ایجاد کند. او همچنین کل گفتگو خود با منبع نهایی انتشار شایعه را به اشتراک گذاشت و نشان داد که چطور وی را متقاعد به واقعی بودن پوستر کرده است.

همانطور که گفته شد، هنوز تایید نشده که آیا اپل رویداد معرفی خود را ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ برگزار می کند یا نه. همچنین اینکه دکمه فیزیکی دوربین در تمام مدل های آیفون 16 در دسترس خواهد بود یا خیر مشخص نیست.

بر اساس شایعات قبلی، انتظار می‌رود که دکمه کپچر از ژست‌های حرکتی متعدد پشتیبانی کند. مثلا کاربران می توانند با کشیدن انگشت به چپ و راست روی سطح دکمه، زوم کنند. علاوه بر این، به عنوان یک دکمه شاتر دو مرحله‌ای کار می کند که با یک فشار ملایم فوکوس را تنظیم و فشار قوی‌تر عکس می‌گیرد. البته این مکانیسم شاتر ۲ مرحله‌ای سال‌هاست که روی گوشی های سونی وجود دارد.

این شرکت همچنین در حال کار بر روی ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی برای iOS 18 است. با این وجود، ظاهراً برخی از ویژگی‌های کلیدی هوش مصنوعی ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا بهبود یافته و در دستگاه‌های جدید عرضه شود.

نظر شما درباره این شیطنت این منبع و‌ ایجاد پوستر غیرواقعی رویداد آیفون ۱۶ اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)