حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا G45 5G با اسنپدراگون 6s نسل ۳ و قاب پشتی چرمی معرفی شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا گوشی مقرون‌به‌صرفه جدیدی را از سری G معرفی کرده است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به ویژگی ها و مشخصات موتورولا G45 5G بیندازیم. این تلفن هوشمند علیرغم قیمت اقتصادی، طراحی پریمیومی شبیه به دستگاه های پرچمدار دارد.

موتورولا Moto G45 5G از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است 

جدیدترین گوشی موتورولا با وجود قیمت ارزان، اما طراحی شبیه به تلفن های هوشمند پرچمدار دارد. موتورولا تصمیم به استفاده از چرم مصنوعی گرفته تا حس پریمیوم بودن را به کاربران منتقل کند. این شرکت در گوشی های گران‌قیمت‌ خود نیز از قاب پشتی چرمی استفاده می‌کند.

Motorola G45 5G

موتورولا Moto G45 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با وضوح HD+، رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و نسبت تصویر ۲۰:۹ است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار داده و با شیشه گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود.

تراشه اسنپدراگون 6s نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Motorola G45 5G را بر عهده دارد. این تلفن هوشمند حداکثر به ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز شده است.‌ کاربران می‌توانند حافظه داخلی این دستگاه را از طریق کارت MicroSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) افزایش دهند.

این گوشی مقرون‌به‌صرفه جدید موتورولا به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری MyUX (مبتنی بر اندروید ۱۴) به دست کاربران خواهد رسید. Moto G45 5G از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع سیمی ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین ماکرو یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی این دستگاه وضوح ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

از دیگر ویژگی موتورولا G45 5G می‌توان به سنسور اثرانگشت، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، اسپیکر های استریو با Dolby Atmos، صدای Hi Res، رادیو FM و برخورداری از استاندارد IP52 به‌معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد.

قیمت Motorola G45: معادل ۱۳۲ دلار برای نسخه پایه

مطابق با گزارش منبع، موتورولا Moto G45 در سه رنگ روشن آبی، سبز و قرمز قابل تهیه خواهد بود. نسخه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه با قیمت ۱۰,۹۹۹ روپیه (معادل ۱۳۲ دلار) عرضه می‌شود. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز با قیمت ۱۲,۹۹۹ روپیه (معادل ۱۵۴ دلار) به دست کاربران خواهد بود.

موتورولا G54 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۰ معرفی شد

 

نظر شما درباره تلفن های هوشمند جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی