حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی سری آیفون ۱۶ اپل احتمالا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ است

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

مرداد رو به اتمام است و به ماه رونمایی آیفون‌ها یعنی شهریورماه نزدیک می‌شویم. سری iPhone 16 باید در ماه آینده معرفی شود اما درباره تاریخ دقیق آن اطلاعاتی در دست نبود. با انتشار یک پوستر غیررسمی، به نظر می‌رسد که تاریخ معرفی سری آیفون ۱۶ اپل احتمالا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ است.

تاریخ معرفی سری آیفون ۱۶ اپل

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، لوگوی اپل را با رنگ مسی یا برنزی‌طور داریم. یک حاشور افقی نیز روی آن مشخص است. به نظر می‌رسد که این باید به رنگ جدید و خاص iPhone 16 Pro که احتمالا با اسم رسمی Desert Titanium معرفی شود، اشاره دارد.

این پوستر به ما موارد دیگری را هم ارائه می‌کند. مثلا تاریخ و ساعت رویداد رونمایی سری iPhone 16 اواسط این پوستر درج شده است. سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ این رویداد برگزار خواهد شد که ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران به صورت آنلاین پخش می‌شود.

شعاری که زیر لوگو اپل نوشته شده به “آماده، تنظیم، ثبت کن” اشاره دارد. طبیعتا این به تمرکز این شرکت روی دوربین محصولات جدیدش اشاره دارد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری را از این پوستر غیررسمی منتسب به رویداد رونمایی آیفون ۱۶ اپل نمی‌توانیم استخراج کنیم. با این حال باید طی روزهای آتی شایعات متعددتری را درباره این محصول دریافت کنیم.

پیش‌تر نیز تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ برای این مراسم شایعه شده بود و با انتشار این پوستر می‌توان گفت که کمی قطعیت بیشتری به شایعه قبلی بخشیده شد.

نظر شما چیست؟ منتظر سری iPhone 16 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)