حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز وان پلاس بادز پرو ۳ رسما معرفی شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، لوازم جانبی، وان‌پلاس

وان پلاس ایربادز جدیدش را برای بازار جهانی رونمایی کرد. این محصول OnePlus Buds Pro 3 نام دارد و شاید بتوان طراحی خاص را جز اصلی‌ترین جوانب آن دانست. ایربادز وان پلاس بادز پرو ۳ با قیمت ۱۷۹ دلار به دست کاربران خواهد رسید.

ایربادز وان پلاس بادز پرو ۳

ایربادز OnePlus Buds Pro 3 همان طراحی داخل گوش را ارائه می‌کند و یک ساقه دارد. در این مدل ساقه طراحی براق دارد که می‌تواند ظاهر شیکی به آن ببخشد اما در عین حال برخی از کاربران از زرق‌وبرق زیاد آن راضی نباشند.

بخشی که درون گوش قرار می‌گیرد روکش مات دارد و سر گوشی‌ها از نوع سیلیکونی نرم است. به این ترتیب راحت‌تر درون گوش قرار می‌گیرد اما این طراحی هم طرفداران و منتقدان خود را دارد.

قاب شارژر وان پلاس بادز پرو ۳ به شکل خاصی طراحی شده که برخی آن به شکل سنگ یا سنگ‌ریزه توصیف می‌کنند. این قاب در باف بیرونی مشابه چرم دارد که حس لمس خوبی ارائه می‌دهد. با این حال این قاب هم دورنگ طراحی شده و توجه به جزئیات خوبی را نشان می‌دهد.

خود گوشی‌ها دارای گواهی IP55 هستند اما درباره مقاومت کیس شارژر صحبتی نشده است. شایان ذکر است که این کیس از شارژ سریع و همچنین شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

در بخش صوتی، هر گوشی OnePlus Buds Pro 3 به یک ووفر ۱۱ میلی‌متری و یک توییتر 6 میلی‌متری مجهز شده است. اینها توسط دو مبدل دیجیتال به آنالوگ در هر هدفون تنظیم می شوند. این راهبرد تلاش دارد تا تنظیم دقیق و تجربه صوتی برتر را ارائه نماید.

وان پلاس به همکاری خود با Dynaudio برای تنظیم صدا و برتری کیفیت ادامه داده است. بادز پرو ۳ دارای قابلیت حذف نویز فعال تا 50 دسی بل است که یک ارتقاء جزئی نسبت به نسل قبلی خود محسوب می‌شود.

قابلیت حذف نویز فعال این ایربادز وان پلاس بسته به محیط اطراف کاربر می‌تواند به طور خودکار تغییر کند. یک حالت شفافیت برای آگاهی از محیط اطراف نیز وجود دارد. این محصول صوتی از کدک LHDC 5.0 با نرخ انتقال ۱ مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند.

وان پلاس Buds Pro 3 همچنین با Spatial Audio گوگل توانایی ردیابی سر را برای تجربه شنیداری همه‌جانبه ارائه می‌کند. هر گوشی همچنین دارای سه میکروفون و یک میکروفون رسانای استخوانی برای کیفیت شفاف در تماس است.

اگر درباره عمر باتری می‌پرسید باید بگویم که OnePlus Buds Pro 3 در مجموع تا 43 ساعت می‌تواند همراه شما باشد. ادعا شده که هر گوشی آن 6 یا 10 ساعت (با ANC فعال و غیرفعال) عمر باتری دارد است.

وان پلاس بادز پرو ۳ دارای اتصال بلوتوث 5.4 بوده و می تواند به ۲ دستگاه به طور همزمان متصل شود. این ایربادز حسگر IMU را دارد که بر فعالیت شما نظارت می‌کند و هشدارهای به موقع وضعیت بدن را برای سلامت گردن ارائه می دهد. این محصول از Find My Earbuds و Zen Mode Air پشتیبانی می‌کند.

قیمت وان پلاس بادز پرو ۳ چقدر است؟

قیمت وان پلاس بادز پرو ۳ مشخص می‌کند این محصول اصلا یک نمونه ارزان محسوب نمی‌شود. قیمت جهانی این محصول معادل ۱۷۹ دلار است. همانطور که در تصاویر بالا دیدید، در رنگ‌های مشکی و سفید قابل انتخاب خواهد بود.

نظر شما درباره این محصول صوتی وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)