حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات موتورولا G45 5G رسماً منتشر شد: دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و اسنپدراگون 6s نسل ۳

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

موتورولا چندی پیش اعلام کرد که از گوشی Moto G45 5G در تاریخ ۲۱ آگوست (۳۱ مرداد ماه) و در کشور هند رونمایی خواهد کرد. رندر ها و برخی از ویژگی های این دستگاه نیز فاش شده بود. هم‌اکنون، مشخصات موتورولا G45 5G به‌طور رسمی در وب‌سایت Flipkart منتشر شده است.

موتورولا Moto G45 5G به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد 

تأیید شده است که Motorola G45 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. این نمایشگر با شیشه گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. این تلفن هوشمند آینده موتورولا به تراشه اسنپدراگون 6s نسل ۳ مجهز شده و حداکثر با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین سلفی یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

مشخصات موتورولا G45 5G

مشخصات Motorola G45 5G

مطابق با گزارش Gizmochina، موتورولا G45 5G به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز می‌شود. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید و یک سال موفق به دریافت آپدیت سیستم عامل و ۳ سال موفق به دریافت به‌روزرسانی های امنیتی می‌شود. این تلفن هوشمند دارای اسپیکر های استریو با Dolby Atmos خواهد بود. Moto G45 5G به قاب پشتی چرم مصنوعی مجهز می‌شود و با برخورداری از استاندارد IP52، در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود.

به جز این مشخصات تأیید شده، ادعا می‌شود که موتورولا G45 5G دارای صفحه نمایشی با وضوح HD+ خواهد بود. نسخه‌ای از این دستگاه به ۴ گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود. همان‌طور که اشاره شد، دوربین اصلی این تلفن هوشمند وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین دوم یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. شایعات منتشر شده نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند آینده موتورولا با قیمتی در حدود ۱۵,۰۰۰ روپیه (معادل ۱۷۸ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. انتظار می‌رود در روز های آینده، جزئیات بیشتری درباره Motorola G45 5G منتشر شود، پس همراه ترنجی بمانید.

موتورولا G54 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۰ معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی آینده موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی