حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و قیمت سری میت ۷۰ هواوی فاش شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

رسماً تأیید شده است که سری Mate 70 هواوی در سه ماهه چهارم ۲۰۲۴ (اوایل مهر تا اوایل دی) رونمایی خواهد شد. با نزدیک شدن به زمان معرفی این تلفن های هوشمند، انتشار شایعات درباره آنها آغاز شده است. اطلاعات فاش شده جدید، طراحی و قیمت سری میت ۷۰ هواوی را نشان می‌دهد.

سری میت ۷۰ هواوی شامل ۴ مدل خواهد بود 

این سری از گوشی های آینده هواوی شامل سه مدل اصلی میت ۷۰، میت ۷۰ پرو، میت ۷۰ پرو پلاس و یک مدل گران‌قیمت‌‌تر با نام میت ۷۰ آلتیمیت آر اس خواهد بود. هر کدام از این تلفن های هوشمند برای بخش مختلفی از بازار طراحی شده‌اند.

طراحی سری Mate 70

تصاویر فاش شده، نشان می‌دهند که این سری از گوشی های آینده هواوی دارای دو نوع طراحی متفاوت برای ماژول دوربین خواهد بود. این دستگاه ها دارای طراحی جزیره دوربین دایره‌ای شکل هستند. شاهد حفظ دی‌ان‌اِی سری میت ۶۰ هستیم که هم‌اکنون یا عناصری جسورانه‌تر، ترکیب شده است.

سه گوشی با ماژول دوربین دایره‌ای شکل دیده می‌شوند، اما یکی از آنها جزیره دوربین هشت ضلعی دارد. احتمالاً این دستگاه Mate 70 RS Ultimate Edition خواهد بود. این گوشی های آینده هواوی دارای رویکرد جدیدی در طراحی ماژول دوربین هستند که احتمالاً قابلیت های عکاسی را بهبود می‌بخشد و ویژگی های پیشرفته‌ای مانند زوم بهبود یافته، عکاسی در نور کم بهتر و پیشرفت‌ های هوش مصنوعی را ارائه می‌کند.

قیمت سری Mate 70 هواوی 

۱- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هواوی Mate 70 با قیمت معادل ۸۳۸ دلار.

۲- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی هواوی Mate 70 Pro با قیمت معادل ۹۷۷ دلار. 

۳- نسخه ۱۶ گیگابایت حافظه رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی هواوی Mate 70 Pro Plus با قیمت معادل ۱,۲۵۶ دلار.

۴- نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هواوی Mate 70 RS Ultimate با قیمت حدود ۱,۵۳۶ دلار. 

برخی از مشخصات سری میت ۷۰ هواوی لو رفت

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، اگر اطلاعات فاش شده دقیق باشند انتظار می‌رود که سری میت ۷۰ هواوی تاثیر قابل‌توجهی بر بازار گوشی های هوشمند پریمیوم داشته باشد. هر مدل با هدف برآورده کردن نیاز های متفاوت کاربران طراحی شده است. به‌عنوان مثال، هدف Mate 70 RS Ultimate کاربرانی است که به دنبال یک گوشی پریمیوم با عملکرد بالا هستند. در نهایت اما همه چیز به عملکرد این تلفن های هوشمند پرچمدار آینده هواوی در دنیای واقعی بستگی دارد.

نظر شما درباره طراحی سری میت ۷۰ هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی