حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۵ اولترا با قاب های پشتی چرمی، سرامیکی و فایبرگلاس در دست توسعه است

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شایعات، شیائومی

انتظار می‌رود که شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو در اواخر اکتبر (اوایل آبان ماه) معرفی شوند. اما شیائومی ۱۵ اولترا در نیمه ابتدایی سال ۲۰۲۵ میلادی از راه خواهد رسید.

شیائومی ۱۵ اولترا با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و نمایشگر 2K از راه می‌رسد

شایعاتی درباره Xiaomi 15 Ultra به گوش می‌رسد. افشاگر معتبر اطلاعات، Digital Chat Station، برخی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است. گفته می‌شود که این دستگاه به تراشه پرچمدار آینده کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز خواهد شد. هنوز این چیپست معرفی نشده است. احتمالاً این گوشی پرچمدار آینده شیائومی دارای صفحه نمایشی با وضوح 2K و حاشیه های باریک خواهد بود. این نمایشگر از چهار لبه خمیده بهره می‌برد.

Xiaomi 14 Ultra

در مرکز قاب پشتی شیائومی ۱۵ اولترا شاهد قرارگیری ماژول دوربین بزرگ دایره‌ای شکل با چهار لنز دوربین هستیم. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به یک دوربین پریسکوپی جدید با سنسوری بسیار بزرگ مجهز شود.

ادعا می‌شود که Xiaomi 15 Ultra با سه قاب پشتی چرمی، فایبرگلاس و سرامیکی در دست توسعه است. چرم احساس یک محصول پریمیوم را به کاربران منتقل خواهد کرد؛ اما مستعد خراش است. فایبرگلاس گزینه‌ای سبک‌تر و بادوام‌تر است، اما آنچنان نمی‌تواند برای یک کالای لوکس مناسب باشد. سرامیک تعادلی بین زیبایی و دوام ارائه می‌کند اما می‌تواند باعث سنگین شدن دستگاه شود و همچنین مستعد شکستن در برابر ضربه است.

شیائومی ۱۵ اولترا به دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود؟

دقت کنید که در نهایت ممکن است مشخصات Xiaomi 15 Ultra با این اطلاعات اولیه فاش شده متفاوت باشد. همچنین طراحی نهایی این تلفن هوشمند می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی تغییر کند. همچنین Digital Chat Station در پست خود مستقیماً اشاره‌ای به نام «شیائومی ۱۵ اولترا» نمی‌کند. حتی ممکن است او درباره ویوو ایکس ۲۰۰ اولترا صحبت کند.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی