حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو ارزان‌قیمت جدید ZTE در دست توسعه است: Nubia Flip II

نوشته

4 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، نوبیا

زدتی‌ای به رقابت در بازار تلفن های هوشمند تاشو ادامه می‌دهد. هم‌اکنون، گفته می‌شود که کار بر روی گوشی تاشو ارزان‌قیمت جدید ZTE آغاز شده است. این دستگاه Nubia Flip II نام خواهد داشت.

گوشی تاشو ZTE Nubia Flip ll در راه است 

بسیاری از تولیدکنندگان تلفن های هوشمند، تمرکز زیادی را بر روی گوشی های تاشو کرده‌اند. یکی از این برند ها، ZTE است. این شرکت اولین گوشی تاشو خود را با نام Nubia Flip 5G در فوریه ۲۰۲۴ رونمایی کرد. در حال حاضر، گوشی تاشو ارزان‌قیمت جدید ZTE با نام Nubia Flip II در دست توسعه قرار دارد. متاسفانه در حال حاضر، مشخصات فنی این دستگاه مشخص نیست. این تلفن هوشمند تاشو اما در میان داده های IMEI مشاهده شده است.

داده های IMEI

نوبیا فلیپ ۲ دارای شماره مدل NX732J است. هم‌اکنون، به‌جز شماره مدل، اطلاعات دیگری درباره این تلفن هوشمند تاشو وجود ندارد. انتظار می‌رود Nubia Flip II نسخه بهبود یافته Nubia Flip 5G باشد. پس در ادامه نگاهی به مشخصات نوبیا فلیپ می‌اندازیم تا ایده‌ای درباره این گوشی تاشو آینده زدتی‌ای داشته باشیم.

نگاهی کوتاه به مشخصات ZTE Nubia Flip 5G 

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، نوبیا فلیپ 5G دارای یک صفحه نمایش بیرونی دایره‌ای شکل است که درون ماژول دوربین دیده می‌شود. این نمایشگر AMOLED اندازه ۱.۴۳ اینچی و وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل دارد. این صفحه نمایش بیرونی به کاربران اجازه می‌دهد بدون باز کردن گوشی کار های ساده‌ای را انجام دهند.

گوشی تاشو ZTE Nubia Flip 5G به یک صفحه نمایش ۶.۹ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+، رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی، فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۲۱۶۰ هرتز و پشتیبانی از فضای رنگی DCI-P3 مجهز شده است.

تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز نوبیا فلیپ 5G را بر عهده دارد. این دستگاه حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران می‌رسد. این تلفن هوشمند تاشو به باتری ۴,۳۱۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی Nubia Flip 5G معرفی شد: یک تلفن هوشمند تاشو فوق اقتصادی

زدتی‌ای هنوز به‌طور رسمی هیچ اطلاعاتی را درباره Nubia Flip II به اشتراک نگذاشته است. اما با توجه به اینکه Nubia Flip 5G در فوریه 2024 رونمایی شد، می‌توان انتظار داشت که جانشین این تلفن هوشمند تاشو در فوریه ۲۰۲۵ معرفی شود. احتمالاً در آینده، اطلاعات دقیق‌تری درباره این گوشی تاشو جدید زدتی‌ای منتشر می‌شود.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی