حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا سامسونگ در ساختار Galaxy Z Fold 6 Slim از تیتانیوم استفاده کند

نوشته

4 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

مدتی هست که درباره یک مدل خاص تاشو از سامسونگ شایعاتی می‌شنویم. با این حال به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها روی این محصول کمی رازداری بهتری به خرج داده‌اند، چرا که تا کنون اطلاعات زیادی از آن لو نرفته است. در گزارش جدیدی پیرامون آن می‌شنویم که احتمالا سامسونگ در ساختار Galaxy Z Fold 6 Slim از تیتانیوم استفاده کند.

ساختار تیتانیومی Galaxy Z Fold 6 Slim سامسونگ

طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال کار بر روی توسعه یک گوشی تاشو با پسوند Slim است. شنیده‌های جدید ادعا می‌کنند که سامسونگ شاید گلکسی زد فولد 6 اسلیم را به ساختار تیتانیومی مجهز کند. این تصمیم هنوز گرفته نشده، اما به یک تغییر بزرگ اشاره دارد.

نشریه کره‌ای TheElec گزارش می‌دهد که سامسونگ می تواند بک‌پلیت‌ (بخش پشتی) تیتانیوم را برای Galaxy Z Fold 6 Slim استفاده کند. این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای انتخاب بین SUS و Titanium به عنوان جنس قاب پشتی است. اگر برای شما سوال است که SUS چیست، باید بگویم که به استیل ضد زنگ اشاره دارد.

در حال حاضر بخش نمایش سامسونگ به تازگی توسعه BackPlate تیتانیومی را تکمیل کرده است.

نمایشگر گلکسی Z Fold 6 Slim

تاکنون backplate گوشی‌های تاشو سامسونگ از ترکیب مواد استیل ضدزنگ و پلاستیک تقویت‌شده با فیبر کربن ساخته شده‌اند. مثلا Z Flip 6 دارای بک‌پلیت ساخته شده از SUS است. در مقابل Z Fold 6 دارای بک‌پلیت ساخته شده از پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن است.

به درخواست این شرکت، زیرمجموعه آن یعنی سامسونگ دیسپلی با چندین شریک همکاری لازم برای این تغییر را آغاز کرده است. تعویض بک‌پلیت SUS با تیتانیوم می‌تواند باعث کاهش وزن و افزایش استحکام شود. نقطه ضعف آن هم این است که تولید بک‌پلیت تیتانیومی از SUS دشوارتر است.

گزارش شده که برخی از قطعات Z Fold 6 Slim قبلاً وارد تولید انبوه شده است اما تصمیم در مورد جنس بک‌پلیت هنوز نهایی نیست. این شرکت احتمالاً تصمیمات مربوط به آن را در اولین فرصت نهایی خواهد کرد تا تولید انبوه‌ش آغاز شود.

شایعه شده است که گوشی Z Fold 6 Slim سامسونگ به نمایشگر بیرونی 6.5 اینچی و صفحه نمایش داخلی 8 اینچی مجهز می‌شود. احتمالا ضخامت آن در حالت بسته حدود 11 میلی متر خواهد بود که در مقایسه با ضخامت 12.1 میلی متری گلکسی زد فولد 6 کمتر است.

برای کاهش ضخامت، این شرکت دیجیتایزر را حذف می‌کند که این منجر به عدم پشتیبانی از قلم S Pen روی صفحه داخلی می شود. همچنین گفته می‌شود در دسترس بودن مدل Slim فقط به کره جنوبی و چین محدود خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی زد فولد ۶ اسلیم هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)