حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S25 نوت سامسونگ در راه است: تغییر نام‌گذاری سری S؟

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

گوگل به‌تازگی نام‌گذاری گوشی های خود را معرفی Pixel 9 Pro XL در کنار مدل پرو و استاندارد کمی تغییر داده است. اطلاعات فاش شده جدید نشان می‌دهند که گلکسی S25 نوت سامسونگ در راه است. احتمالاً این غول فناوری کره‌ای نیز نام‌گذاری سری S خود را تغییر خواهد داد.

گلکسی S25 پلاس نیز جای خود را به «S25 پرو» خواهد داد 

افشاگر اطلاعات، Yogesh Brar، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) ادعا کرده است که احتمالاً Galaxy S25 Ultra می‌تواند به Galaxy S25 Note تبدیل شود. این منبع اطلاعاتی همچنین اضافه می‌کند که Galaxy S25 Plus به S25 Pro تغییر نام پیدا خواهد کرد.

پست Yogesh Brar

مطابق با گزارش منبع، ما نمی‌دانیم که به‌کارگیری نام S25 Note چه احساسی را به کاربران منتقل خواهد کرد. این تغییر نام در سال ۲۰۲۲، زمانی که گلکسی S22 اولترا به‌عنوان اولین گوشی سری S سامسونگ با اسلات قلم S Pen رونمایی شده بود، منطقی به‌نظر می‌رسید. اما این کار پس از گذشت مدت طولانی یک حرکت خودسرانه است. همچنین، نام Ultra سال‌هاست که نشانگر گوشی های پرچمدار پریمیوم است. تلفن های هوشمند پریمیوم سامسونگ، شیائومی و ویوو همگی با پسوند Ultra نام‌گذاری می‌شوند. به‌کارگیری اسم گلکسی S25 نوت اما می‌تواند به تجربه بهبود یافته قلم S Pen اشاره کند.

البته شاید نام Pro، انتخابی مناسب‌تر باشد. تغییر از Plus به Pro نشان‌دهنده تجربه‌ای لوکس‌تر است، دقیقاً مانند iPhone 15 Pro که ویژگی‌های بیشتری نسبت به iPhone 15 Plus ارائه می‌کند. ما امیدواریم که اگر سامسونگ به سراغ نام پرو رفت، برخی از ویژگی های مدل اولترا را به این دستگاه اضافه کند. مثل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم ۵ برابری.

گوشه‌های گرد گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ شاید به این صورت باشد

در هر صورت، دقت کنید که اطلاعات منتشر شده فقط یک شایعه است. بنابراین ممکن است سامسونگ از همان نام‌گذاری قبلی خود استفاده کند. اما در صورت به کارگیری نام گلکسی اس ۲۵ پرو امیدواریم که ویژگی های جذاب مدل اولترا به این گوشی هوشمند بیاید.

نظر شما درباره تغییر نام‌گذاری تلفن های هوشمند پرچمدار سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی