حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی S24 FE یک قدم به معرفی نزدیک‌تر شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعات پیرامون سامسونگ گلکسی S24 FE همچنان ادامه دارد. پس از رصدشدن یک صفحه پشتیبانی و گزارشی درباره مشخصات سخت‌افزاری آن، این دستگاه حالا در وب سایت صدور گواهینامه اداره استانداردهای هند (BIS) مشاهده شده است که به عرضه قریب الوقوع آن در کشور اشاره دارد. در حقیقت می‌توان گفت که سامسونگ گلکسی S24 FE یک قدم به معرفی نزدیک‌تر شده است.

سامسونگ گلکسی S24 FE

فهرست BIS کمی اطلاعات جدید را نشان می‌دهد. این محصول با شماره مدل SM-S721B/DS لیست شده است که با مدل موجود در صفحه پشتیبانی سامسونگ مطابقت دارد. با این حال، این گواهی هیچ دیدگاهی در مورد سخت افزار یا طراحی گوشی ارائه نمی دهد. البته که حضور آن در وب سایت BIS قویاً نشان می دهد که Galaxy S24 FE برای خرید در هند در دسترس خواهد بود.

افشای اطلاعات قبلی حاکی از عرضه جهانی در ابتدای پاییز ۱۴۰۳ است. انتظار می رود این گوشی از طراحی گلکسی اس 24 مدل پایه وام گرفته باشد و گزارش‌ها حاکی از نمایشگر مشابه و حداقل پنج رنگ سبز، زرد، گرافیت، آبی و نقره ای/سفید هستند.

گلکسی S24 FE سامسونگ

افشای اطلاعات و لیست بنچمارک Geekbench مشخصات کلیدی مشخصات گلکسی S24 FE را پیش‌تر ارائه کرده بود. این گوشی می‌تواند از نمایشگر ۶.۷ اینچی FHD+ با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز استفاده کند.

منبع تغذیه آن ممکن است تراشه Exynos 2400e سامسونگ باشد که مجهز به پردازنده گرافیکی Xclipse 940 و حداقل 8 گیگابایت رم است.

متاسفانه باتری در این نسل هم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری نشده و یک نمونه 4565 میلی آمپر ساعتی برای آن گزارش می‌شود.

قاب پشتی ممکن است یک مجموعه دوربین سه گانه را به شما ارائه کند. شایعه شده که سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و این دوربین در کنار یک نمونه فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر همراه است. دوربین سلفی باید ۱۰ مگاپیکسلی باشد.

از نظر نرم‌افزاری، انتظار می‌رود Galaxy S24 FE با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1.1 سامسونگ عرضه شود. علاوه بر این، گزارش ها حاکی از آن است که این گوشی به ویژگی های مختلف هوش مصنوعی سامسونگ یعنی Galaxy AI مجهز خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی اس ۲۴ اف‌ای هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)