حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازگشت بازی Fortnite به گوشی های اندرویدی و آیفون اپل

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | بازی

استودیو Epic Games در مقابل درخواست حق سهم فروشگاه‌های نرم‌افزاری گوگل و اپل ایستاد و پس از یک وقفه طولانی توانست با رای دادگاه، دوباره به محصولات این برندها بازگردد. بازگشت بازی Fortnite به گوشی های اندرویدی و آیفون اپل با فروشگاه نرم افزاری ویژه خود این استودیو محقق شده است.

بازگشت بازی Fortnite

بازی محبوب بتل رویال Fortnite سرانجام پس از یک وقفه طولانی به موبایل‌های هوشمند بازگشت. پس از یک مبارزه حقوقی عظیم، فروشگاه Epic Games برای محصولات مجهز به سیستم‌عامل iOS و اندروید عرضه شد. در کنار انتشار ویترین دیجیتالی خود، اپیک گیمز همچنین اعلام کرد که فورتنایت یک بار دیگر بر روی دستگاه های تلفن همراه در دسترس خواهد بود.

بازی محبوب بتل رویال اپیک گیمز بالاخره پس از ۴ سال وقفه به موبایل‌های هوشمند بازمی گردد. این بازی سال ۲۰۲۰ از اپ استور و گوگل پلی حذف شد. حالا اما بازی موبایلی Fortnite بار دیگر برای کاربران اندروید در سراسر جهان در دسترس است. علاوه بر این، این بازی به سیستم عامل iOS بازگشته، اما فعلا فقط در اتحادیه اروپا.

تیم سوئینی، مدیرعامل اپیک گیمز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که این استودیو بازی‌سازی صدها میلیون دلار در نبرد حقوقی با این پلتفرم‌ها هزینه کرده است. سرانجام، قانون‌گذاران اتحادیه اروپا و سایر فعالین ضد انحصار در سراسر جهان، در نهایت اپل و گوگل را مجبور کردند که اجازه دهند Epic بازگردد.

علاوه بر این، این شرکت اشاره کرد که به لطف قانون بازارهای دیجیتال، فورتنایت را بر روی دستگاه های iOS در اتحادیه اروپا بازگردانده است.

با این حال اپل همچنان همه کاربران iOS خارج از اروپا را از دسترسی به Fortnite و Epic Games Store منع می کند.

فروشگاه Epic Games با دو بازی محبوب دیگر از جمله Rocket League Sideswipe و Fall Guys همراه است.

نظر شما درباره این ایستادگی، مقاومت و پیروزی Epic Games در مقابل اقدامات انحصارگرایانه اپل و گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)