حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A06 سامسونگ با نمایشگر ۹۰ هرتزی و طراحی Key Island معرفی شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

سامسونگ به‌طور رسمی و بدون سروصدای زیاد از جدیدترین گوشی ارزان‌قیمت خود در کشور ویتنام رونمایی کرد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات و ویژگی های گلکسی A06 سامسونگ بیندازیم.

سامسونگ گلکسی A06 از تراشه مشابه نسل قبل بهره‌مند است

همان‌طور که انتظار می‌رفت، Galaxy A06 تفاوت زیادی با نسل قبل ندارد. این تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه جدید سامسونگ همانند قبل از تراشه مدیاتک Helio G85 برخوردار است. این دستگاه به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده، از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند است و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم به‌همراه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود.

نمایشگر Galaxy A06 نسبت به نسل قبل ارتقا یافته است

سامسونگ می‌گوید که گلکسی A06 با آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید به دست کاربران خواهد رسید. باید منظور این شرکت اندروید ۱۴ باشد. همان‌طور که اشاره شد، این تلفن هوشمند حداکثر با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و به سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور، مجهز شده است.

مطابق با گزارش SamMobile، دو ارتقا اصلی Galaxy A06 نسبت به Galaxy A05، صفحه نمایش ۹۰ هرتزی و فریم با طراحی جدید Key Island (برآمدگی اطراف دکمه ها) است.

این گوشی جدید سامسونگ به یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده که هم‌اکنون رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. نمایشگر نسل قبل از نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی برخوردار بود.

قیمت Galaxy A06

خریداران ویتنامی می‌توانند این گوشی هوشمند جدید سامسونگ را از ۲۲ آگوست تا ۳۰ سپتامبر (۱ شهریور تا ۹ مهر) سفارش دهند و یک شارژر ۲۵ واتی را به‌طور رایگان دریافت کنند. نسخه ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی Galaxy A06 با قیمت معادل ۱۲۷ دلار عرضه می‌شود. نسخه ۶ گیگابایت حافظه رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی این دستگاه با قیمت معادل ۱۵۱ دلار قابل تهیه خواهد بود.

گلکسی A05 و گلکسی A05s سامسونگ در مالزی معرفی شدند

هنوز هیچ اشاره‌ای به تاریخ عرضه گلکسی A06 سامسونگ در بازار خای دیگر نشده است. سامسونگ در اعلامیه خود از کلمات «AI» یا «Circle to Search» استفاده نکرده است، بنابراین انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند فاقد هر دو ویژگی باشد. سامسونگ قابلیت Circle to Search را برای گوشی های سری Galaxy A خود عرضه کرده اما این ویژگی به Galaxy A34 و مدل های بالاتر محدود می‌شود.

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی