حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ضخامت گوشی تاشو ۳ لا هواوی حتی در حالت بسته خیلی کم است

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شایعات، هواوی

به نظر می‌رسد که بازار گوشی‌های تاشو وارد فاز جدیدی از جذاب خواهد شد و آغازگر این تغییر یکی از پیشروترین برندهای حاضر در عرصه مذکور است. هفته پیش بود که گوشی تاشو سه لا هواوی برای اولین بار در دنیای واقعی دیده شد و حالا یک تصویر دیگر از آن در دنیای واقعی منتشر شده است. بر اساس این تصویر باید گفت که ضخامت گوشی تاشو ۳ لا هواوی حتی در حالت بسته خیلی کم است.

گوشی تاشو ۳ لا هواوی

انتظار می رود هواوی اولین شرکتی باشد که گوشی هوشمند تاشو ۳ لا را عرضه می‌کند. رئیس این شرکت یعنی آقای ریچارد یو، اخیراً با این دستگاه دیده شده است. مجددا تصویری از وی منتشر شده که در حال استفاده از این گوشی است و باید گفت که برای چنین دستگاهی و در حالت بسته ضخامت بسیار کمی دارد.

باید بگویم که انتظار داشتم این گوشی در حالت تاشده ضخیم‌تر به نظر برسد. هر چند در این تصویر هم ضخیم‌تر از تاشوهای معمولی به نظر می‌رسد، اما نه به شکل خیلی زیاد.

در این تصویر پیداست که هواوی یک جزیره دوربین دایره‌ای را روی قاب پشتی انتخاب کرده است. طبیعتا این جزیره دوربین کمی برجسته بوده و موضوع عجیبی نیست.

گوشی تاشو سه لا هواوی چه زمانی عرضه خواهد شد؟

با توجه به این‌که نسخه‌های نهایی آن در حال تست و بررسی مدیر شرکت بوده و به عنوان یک محصول همراه او است، به نظر می‌رسد که نباید فاصله زیادی تا عرضه نهایی آن داشته باشیم.

پیش‌بینی‌ها به ماه سپتامبر یعنی احتمالا جایی در شهریور یا اوایل مهر را پیشنهاد می‌دهند. هنوز مشخص نیست که این تاریخ دقیق باشد اما با توجه به گزارش‌هایی که درباره عرضه محدود این محصول داریم، بعید هم نیست که رونمایی آن به همین زودی‌ها باشد.

گوشی سه تاشو هواوی

گوشی سه تاشو هواوی

شایعاتی درباره تلاش سامسونگ برای عرضه محصول مشابه وجود دارد. با این حال به نظر می‌رسد که این چینی‌ها باشند که زودتر این دستاورد را به نام خود ثبت می‌کنند. حال باید صبر کرد و دید که کیفیت و کارایی کدام محصول بهتر است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید گوشی تاشو ۳ لا می‌تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)