حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ خاص آیفون ۱۶ پرو اپل احتمالا برنز خواهد بود

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

اپل معمولا برای مدل‌های Pro آیفون‌هایش از رنگ‌های ویژه‌ای استفاده می‌کند. معمولا رنگ های مشکی و سفید جز انتخاب‌ها هستند و یک یا دو رنگ خاص دیگر هم وجود خواهد شد. درباره سری iPhone 16 Pro شایعه جدیدی منتشر شده که می‌تواند جالب توجه باشد. در گزارش‌های غیررسمی گفته می‌شود که رنگ خاص آیفون ۱۶ پرو اپل احتمالا برنز خواهد بود.

رنگ بندی آیفون ۱۶ پرو

دو هفته پیش بود که تصویر از نمونه‌های ماکت آیفون ۱۶ پرو به ما ۳ رنگ این محصول را نشان داد. با این حال رنگ خاص این محصول در آن تصویر وجود نداشت.

به تازگی تصویری منتشر شده که بالاتر آن را می‌بینید. اینجا ما ۴ رنگ برای iPhone 16 Pro اپل می‌بینیم. این رنگ‌ها عبارت‌نداز:

  1. ۱- تیتانیوم
  2. ۲- مشکی
  3. ۳- سفید
  4. ۴- برنز
رنگ خاص آیفون ۱۶ پرو

رنگ خاص آیفون ۱۶ پرو

اگر به یاد داشته باشید سری آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس در چهار رنگ تیتانیوم، آبی، سفید و مشکی عرضه شدند. امسال انتظار می‌رود اپل گزینه آبی را با گزینه جدید برنزی رنگ تعویض کند.

البته درباره اینکه دقیقا بگوییم اسم این رنگ چیست، اختلاق نظر وجود دارد. گزارش‌هایی آن را رزگلد توصیف کرده‌اند، برخی به آن قهوه‌ای نیز می‌گویند. با این حال شاید توصیف برنزی بودن برای آن صحیح‌تر باشد.

نکته قابل توجه دیگر این است که فریم این مدل کاملا طلایی رنگ بوده که برای بعضی کاربران جذاب بوده و برخی آن را خیلی روشن و براق می‌دانند.

تصویر جدید همچنین نشان می دهد که رنگ سیاه آیفون 16 پرو به طور قابل توجهی تیره تر از نسخه آیفون 15 پرو خواهد بود.

البته باید به یاد داشته باشید که این تصویر از نمونه‌های ساختگی یا ماکت‌های غیررسمی آیفون ۱۶ پرو اپل ثبت شده‌اند. در نتیجه اصلا مشخص نیست که چقدر بتواند رنگ نهایی محصول را به ما نشان دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید انتخاب یک رنگ برنزی با فریم طلایی برای آیفون ۱۶ پرو جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)