حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان تنظیم تم برای چت واتس اپ به زودی فراهم می‌شود

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

پیام‌رسان واتس‌اپ به مانند دیگر سرویس‌های تحت مالکیت Meta تلاش دارد تا با ویژگی‌های جدید کاربران خود را راضی نگاه دارد. به ازگی و در همین راستا امکان تنظیم تم برای چت واتس اپ به زودی فراهم می‌شود.

تنظیم تم برای چت واتس اپ

واتس‌اپ اخیراً مشغول افزودن ویژگی‌های جدید زیادی است و به این زودی‌ها متوقف نمی‌شود. امروز، نسخه بتای جدید این برنامه برای اندروید (2.24.17.19) منتشر شد و پشتیبانی اولیه از تم برای چت ها را به همراه دارد.

همانطور که در اسکرین شات زیر می بینید، این ویژگی هنوز در مراحل اولیه توسعه است، اما به زودی ارائه می‌شود. همانطور که از اسمش پیداست، به شما امکان می دهد تم چت را انتخاب کنید که رنگ پیام و تصویر زمینه چت را تغییر می دهد.

اگر تا به حال از مسنجر فیس بوک استفاده کرده باشید، اساساً می دانید که در اینجا چه چیزی منتظر شماست زیرا آن سرویس برای سال‌هاست که دارای تم برای چت ها است.

اگر می‌خواهید ویژگی‌های آزمایشی واتس‌اپ اندروید آزمایش کنید، باید در برنامه بتا باشید. برنامه آزمایشی نرم افزارها را می‌توانید از فهرست Play Store آن ثبت‌نام کنید.

با توجه به اینکه معمولاً مدتی طول می‌کشد تا ویژگی‌های جدید واتس‌اپ از نسخه بتا به مسیر پایدار تبدیل شود، فرض می‌کنیم ویژگی تم برای چت تا زمستان امسال برای همه در دسترس خواهد بود.

نظر شما چیست؟ اهل انتخاب کردن تم برای چت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)