حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۳ قابلیت جدید هوش مصنوعی وان پلاس معرفی شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هوش مصنوعی، وان‌پلاس

سامسونگ با برنامه‌ریزی برای سری گلکسی S24 کاملا متمرکز روی هوش‌مصنوعی پیش رفت. سال آینده سالی است که قطعا اکثر برندها سعی می‌کنند فعالیت‌های مشابهی را داشته باشند و ویژگی‌هایی را ارائه کنند. برند چینی OnePlus که جز معدود نام‌های راه‌یافته و شناخته‌شده در بازار امریکا هم هست، چنین تصمیمی دارد. در همین راستا ۳ قابلیت جدید هوش مصنوعی وان پلاس معرفی شده است.

قابلیت‌های هوش مصنوعی وان پلاس

چند ماه پیش بود که وان پلاس اولین ویژگی هوش مصنوعی خود را با نام AI Eraser معرفی کرد. به تازگی، این شرکت بی‌سروصدا ۳ ویژگی جدید هوش مصنوعی جدید را در یک پست معرفی کرد.

این ویژگی‌ها توانایی خواندن مقالات، دریافت خلاصه و تولید متن را به ارمغان می آورند. با این حال، نکته مهم این است که جدیدترین ویژگی‌های هوش مصنوعی فعلا فقط برای ۲ گوشی سری Nord و در بازارهای منتخب عرضه می‌شوند. با این حال انتظار می‌رود این ویژگی‌ها در آینده نزدیک روی دیگر گوشی‌های OnePlus عرضه شوند.

قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی OnePlus عبارتند از:

۱- AI Speak

۲- AI Summary

۳- AI Writer

با توجه به اسامی آن‌ها، تصور کردن عملکرد این ویژگی‌ها بسیار آسان به نظر می‌رسد. ویژگی AI Speak مقالات را از صفحات وب یا برنامه‌های خبری مانند Google News برای شما می‌خواند.

اینجا گزینه‌هایی برای تنظیم سرعت پخش، تغییر جملات، استفاده از عملکرد پخش مجدد و انتخاب از بین صدای مردانه و زنانه وجود دارد.

ویژگی AI Summary به شما امکان می‌دهد خلاصه ای از اطلاعات طولانی صفحات وب ایجاد کنید. نتیجه را می توان کپی کرد، به اشتراک گذاشت و یا در یادداشت ها ذخیره کرد. متن انتخاب شده را می توان در File Dock نیز ذخیره کرد.

در نهایت، ویژگی AI Writer به کاربران کمک می‌کند تا متنی را برای موارد مختلفی مانند ایمیل‌ها، پست شبکه‌های اجتماعی یا کامنت‌ها پیش‌نویس کنند.  اگر از خروجی این ویژگی‌ها راضی نباشید، نتایج حاصل از  AI Summary و AI Writer قابل بازتولید هستند.

هر سه ویژگی جدید در داخل جعبه ابزار هوش مصنوعی که مستقیماً در نوار کناری ادغام شده است، حضور دارند.

البته وان پلاس می‌گوید که برای دسترسی به این ویژگی‌ها، کاربران باید ویژگی screen recognition را فعال کنند که می‌توان آن را در منو Settings > Accessibility & Convenience پیدا کرد.

ویژگی‌های جدید اعلام‌شده OnePlus AI برای OnePlus Nord 4 در هند، آسیا-اقیانوسیه، اروپا، خاورمیانه و آفریقا، آسیای جنوبی، روسیه و آمریکای لاتین در دسترس هستند.

همچنین در Nord CE4 Lite 5G فعلا منحصراً در هند در دسترس است.

وان پلاس ابزار هوش مصنوعی AI Eraser را به‌زودی برای گوشی‌های منتخب خود ارائه می‌کند

عجیب است که کاربران محصولات پرچمدار این برند دسترسی ویژگی‌های هوش مصنوعی را فعلا دریافت نکرده‌اند اما حتما در آینده به این محصولات اضافه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ ویژگی‌های مفیدی هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)