حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشه‌های گرد گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ شاید به این صورت باشد

نوشته

4 هفته قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

کره‌ای‌ها طراحی متمایزی را برای مدل Ultra سری گلکسی S در نظر می‌گیرند. گوشه‌های تیز شاید از قابل تشخیص‌ترین تفاوت‌های این سری در نسل‌های اخیر باشد. البته همیشه اینطور نبوده و نسل‌های قبل‌تر گوشه‌های گرد داشتند. پیش‌تر شایعه شده بود که Galaxy S25 Ultra با گوشه‌های کمی گردتر نسبت به Galaxy S24 Ultra عرضه می‌شود. اگر برای شما سوال است که چقدر و چطور، باید بگویم که گوشه‌های گرد گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ شاید به این صورت باشد!

گوشه‌های گرد گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ

ممکن است سامسونگ بالاخره مسیر طراحی خود برای Galaxy S Ultra خود را تغییر داده باشد و به سمت طراحی با گوشه‌های گردتر برود. افشاکننده مشهور و منتقد صریح سامسونگ، Ice Universe این رندرها را از Galaxy S25 Ultra به اشتراک گذاشته است و احتمال می‌دهد که طراحی نسل بعدی به این صورت خواهد بود.

در تصویر شما طراحی احتمالی گلکسی اس ۲۵ اولترا در سمت راست و گلکسی اس ۲۴ اولترا در سمت چپ مشاهده می‌کنید:

طراحی احتمالی گلکسی اس ۲۵ اولترا در سمت راست و گلکسی اس ۲۴ اولترا در سمت چپ

طراحی احتمالی گلکسی اس ۲۵ اولترا در سمت راست و گلکسی اس ۲۴ اولترا در سمت چپ

بر اساس این تصاویر باید گفت که گوشه‌ها دیگر دارای زوایای تیز ۹۰ درجه‌ای نیستند. این باعث می‌شود که در دست گرفتن این محصولات ارگونومیک‌تر باشد و دست شما اذیت نشود.

با این حال اگر بخواهید طراحی احتمالی گلکسی اس ۲۵ اولترا را با آیفون ۱۶ پرو مکس (هیچ کدام از این دو دستگاه هنوز رسما معرفی نشده‌اند) مقایسه کنید، گوشه‌های محصول اپل بسیار گردتر هستند. به همین دلیل در دست گرفتن آن نیز راحت‌تر است.

همچنین پیش‌تر شنیده بودیم که سامسونگ می‌خواهد قاب پشتی Galaxy S25 Ultra را کمی خمیده‌تر طراحی کند اما نمایشگر کاملا تخت است. به این صورت شاید تقارن فریم دستگاه از نمای بالا از بین برود اما حس در دست داشتن آن بهتر می‌شود.

نظر شما درباره گردتر شدن گوشه‌های گلکسی اس ۲۵ اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)