حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت Circle to Search به سری گلکسی A سامسونگ اضافه می‌شود

نوشته

4 هفته قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

اگر بخواهیم به صورت تکنیکی صحبت کنیم، ویژگی بسیار مفید Circle to Search موضوع جدیدی یا عجیبی نیست و در حقیقت یک میان‌بر برای جستجو تصویری گوگل لنز محسوب می‌شود. با این حال همین میان‌بر می‌تواند مفید ظاهر شود. اگر شما هم این قابلیت را دوست دارید اما از سری گلکسی S سامسونگ خرید نکرده‌اید، خبر خوبی برای شما داریم. قابلیت Circle to Search به سری گلکسی A سامسونگ اضافه می‌شود، البته طبیعتا به بعضی از مدل‌های آن.

قابلیت Circle to Search برای سری گلکسی A

ویژگی “دایره بکش و جستجو کن” یا همان Circle to Search قابلیتی است که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت محتوای روی صفحه را با یک ضربه یا کشیدن دایره جستجو کنند. این ویژگی به زودی روی محصولات بیشتری از سامسونگ در دسترس خواهد بود.

ویژگی Circle to Search همراه با معرفی گلکسی S24 سامسونگ ارائه شد. این قابلیت فعلا فقط در دسترس برخی گوشی‌های سامسونگ و گوگل بوده که برای دیگر برندها ناامیدکننده است.

به جز سری گلکسی اس ۲۴ این ویژگی در گوشی‌های تاشو جدید سری Galaxy Z هم وجود دارد. همچنین با به‌روزرسانی به سری های گلکسی S و Z قدیمی‌تر هم اضافه شد.

حالا قرار ایت این ویژگی Circle To Search به سری میان رده Galaxy A و تبلت‌های Galaxy Tab S9 FE اضافه شود. اما دقیقا چه محصولاتی از سری گلکسی A با این قابلیت به‌روز خواهند شد؟

لیست گوشی‌های گلکسی A که قابلیت Circle To Search را به زودی دریافت خواهند کرد:

۱- گلکسی A34

۲- گلکسی A35

۳- گلکسی A54

۴- گلکسی A55

۵- گلکسی Tab S9 FE و Tab S9 FE Plus

با این حال، شایان ذکر است که متاسفانه این ویژگی در حال حاضر در انحصار دستگاه های سامسونگ و گوگل باقی می‌ماند. در اینجا تجزیه و تحلیل دستگاه های پشتیبانی شده در حال حاضر آمده است:

درباره این که دقیقا چه زمانی آپدیت مذکور به این گوشی‌ها اضافه خواهد شد اطلاعاتی در دست نیست اما وقتی منتشر شود، حتما در ترنجی به شما اطلاع خواهیم داد.

نظر شما درباره این ویژگی و اضافه شدن آن به گوشی‌های قدیمی و ارزان سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)