حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این گوشی Vivo با باتری ۶۵۰۰ میلی آمپری عرضه می‌شود

نوشته

4 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

روزگاری بود که باتری‌های ۳۰۰۰ میلی‌آمپری بزرگ محسوب می‌شدند. کمی بعدتر باتری‌های ۴۰۰۰ میلی‌آمپری آرزوی کاربران بودند. در حال حاضر باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری تقریبا به استاندارد اکثر موبایل‌ها تبدیل شده‌اند. گویا قرار است این روند به زودی تغییر کند. مثلا این گوشی Vivo با باتری ۶۵۰۰ میلی آمپری عرضه می‌شود.

گوشی Vivo با باتری ۶۵۰۰ میلی آمپری

هفته گذشته گوشی ویوو Y300 5G لو رفت و امروز زمان آن رسیده که یکی دیگر از اعضای همان خانواده را ببینیم. بیاید و با ویوو وای 300 پرو آشنا شوید. طبیعتا این گوشی جانشین Y200 Pro خواهد بود که اواسط بهار امسال معرفی شد.

ادعای اصلی Y300 Pro برای جلب توجه کاربران بدون شک باتری عظیم 6500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که یک سروگردن بزرگتر از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی خود است.

در حالی که باتری 5000 میلی آمپر ساعتی Y200 Pro با توان 44 وات شارژ می‌شود، باتری 6500 میلی آمپر ساعتی Y300 Pro با توان 80 وات شارژ خواهد شد.

هنوز دقیقا مشخص نیست اما احتمالا باتری بزرگ ۶۵۰۰ میلی‌آمپری بتواند با این توان ۸۰ واتی در ۱ ساعت از ۰ به ۱۰۰ برسد.

مشخصات دیگری از سخت افزار این محصول لو نرفته است اما با توجه به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ نسل قبلی آن، باید انتظار یک میان‌رده را داشته باشیم.

نظر شما درباره باتری‌های حجیم‌تر چیست؟ امیدوارم در ترکیب با تراشه کم‌مصرف و بهینه‌سازی نرم افزاری بتوان واقعا این افزایش حدود ۳۳ درصدی نسبت به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری را لمس کرد و لذت برد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)