حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل یک محصول رومیزی مشابه آیپد را تا سال ۲۰۲۶ معرفی خواهد کرد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

طبق گزارش‌ها، اپل در حال پیشبرد پروژه خود برای ایجاد یک محصول رومیزی مشابه آیپد است. مارک گورمن، تحلیلگر اپل در گزارشی برای بلومبرگ ادعا می‌کند که اپل قصد دارد تا سال 2026 این محصول را روانه بازار کند. وی همچنین جزئیاتی را در مورد قیمت گذاری محصول آینده اپل در گزارش جدید ارائه کرده است.

محصول رومیزی مشابه آیپد

اگر بخواهم ابتدا درباره خود محصول صحبت کنم، باید گفت که به ادعای منبع اپل در حال کار بر روی یک دستگاه رومیزی گران قیمت خانگی است که “نمایشگر آیپد مانند را با یک اندام روباتیک ترکیب می کند”.

تا حدودی شاید به یاد سرفیس استودیو مایکروسافت بیفتیم که یک نمایشگر لمسی را روی پایه قابل تنظیم ارائه می‌کند. با این تفاوت که محصول آتی اپل نمایشگر کوچکتری دارد.

این دستگاه رقیب و تغییر دهنده سبک سایر محصولات خانگی مانند آمازون Echo Show 10 و یا پورتال متوقف شده متا، ایجاد می کند. این گزارش نشان می‌دهد که تیم طراحی صنعتی اپل سال‌ها بر روی یک دستگاه رومیزی رومیزی کار می‌کند. با این حال، یک توافق کلی در داخل شرکت برای عرضه آن وجود نداشت.

آپدیت iPadOS 18

آیپد

علاوه بر این، منبع می‌گوید که گروه بازاریابی اپل نگران این بود که کاربران حاضر به هزینه کردن برای چنین دستگاهی نباشند. با این حال تیم کوک، مدیر عامل اپل، پتانسیل هایی را در این محصول می بیند.

قابل ذکر است که جان ترنوس، رئیس مهندسی سخت افزار اپل نیز به عنوان یکی از حامیان این دستگاه محسوب می شود. بنابراین، اپل اکنون تصمیم گرفته است که توسعه محصول رومیزی مشابه آیپد را در اولویت قرار دهد.

محصول رومیزی مشابه آیپد چه کاربری خواهد داشت؟

ایده محصول جدید این است که عمدتاً با استفاده از دستیار دیجیتال Siri کنترل شود. همچنین از ویژگی‌های هوشمند اپل پشتیبانی می‌کند. این دستگاه می تواند به دستورات صوتی مختلفی مانند «به من نگاه کن» پاسخ دهد.

انتظار می رود این محصول نمایشگری شبیه آیپد را ارائه کند که بر روی یک بازوی رباتیک باریک نصب شده است. این به غیر از چرخش کامل 360 درجه، به صفحه نمایش اجازه می دهد تا به سمت بالا و پایین حرکت کند.

همچنین احتمالا محصول آینده اپل به عنوان یک “مرکز فرمان خانه هوشمند” عمل خواهد کرد. این محصول می‌تواند به عنوان یک دستگاه ویدئو کنفرانس برای تماس های FaceTime عمل می کند.

علاوه بر این، انتظار می‌رود این دستگاه به عنوان یک ابزار نظارت بر امنیت خانه هم کار کند. در طول تماس‌های ویدیویی، دستگاه رومیزی اپل می‌تواند صداهای مختلف را تشخیص دهد و نمایشگر را به‌طور خودکار به سمت افراد مختلف در اتاق هدایت کند. جالب است!

قیمت این محصول خاص اپل چقدر خواهد بود؟

این گزارش اشاره می کند که اپل در نظر دارد دستگاه رومیزی شبیه iPad را اوایل سال 2026 یا 2027 عرضه کند. اپل قصد دارد قیمت دستگاه را در حدود 1000 دلار اعلام کند. با این حال تصمیم نهایی هنوز مشخص نیست.

شما حاضر هستید چنین محصولی بخرید و برای آن ۱۰۰۰ دلار بپردازید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)