حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل گلکسی A06 سامسونگ فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مدتی است که شایعاتی درباره Galaxy A06 منتشر می‌شود. چندی پیش رندر های کامل این گوشی به بیرون درز کرد و امروز شاهد انتشار اطلاعات جدیدی هستیم. مشخصات کامل گلکسی A06 سامسونگ لو رفته است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

سامسونگ گلکسی A06 با تراشه مدیاتک Helio G85 در راه است 

اطلاعات فاش شده حاکی از تجهیز Galaxy A06 به یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی PLS LCD با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. برخلاف برخی از گوشی های پایین‌رده که به نمایشگر هایی با رفرش‌ریت بالا مجهز می‌شوند، سامسونگ به همان نرخ استاندارد ۶۰ هرتز اکتفا کرده است. تراشه مدیاتک Helio G85 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Galaxy A06 را بر عهده دارد. این چیپست نام آشنا اغلب در تلفن های هوشمند پایین‌رده دیده می‌شود.

رندر Galaxy A06

سخت‌افزار دوربین گلکسی A06 نسبت به نسل قبل تغییری نکرده است. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین تشخیص عمق، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند درون یک ناچ قطره‌ای شکل قدیمی دیده می‌شود.

این گوشی اقتصادی آینده سامسونگ به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز می‌شود و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که Galaxy A06 به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران برسد. احتمالاً این دستگاه موفق به دریافت دو سال به‌روزرسانی سیستم عامل و چهار سال آپدیت های امنیتی خواهد شد. ابعاد این گوشی ۷۷.۳ در ۸.۰ در ۱۶۷.۳ میلی‌متر بوده و وزن ۱۹۶ گرمی دارد. این تلفن هوشمند به Samsung Knox Vault و سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور، مجهز شده است.

مطابق با گزارش Gizmochina، سامسونگ Galaxy A06 در دو پیکربندی با ۴ گیگابایت حافظه رم + ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه خواهد بود. خوشبختانه این تلفن هوشمند از کارت حافظه MicroSD (تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به اسپیکر تکی با پشتیبانی از Dolby Atmos مجهز شده است. هنوز جزئیات قیمت این گوشی فاش نشده؛ انتظار می‌رود که به‌زودی اطلاعات بیشتری درباره این تلفن هوشمند منتشر شود.

تصویر جدید گلکسی A06 سامسونگ رنگ‌بندی این گوشی را نشان می‌دهد

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره گلکسی A06 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی