حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل 5G ریلمی ۱۳ با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

به‌تازگی شاهد معرفی سری ریلمی ۱۳ پرو بودیم. هم‌اکنون، این شرکت در حال آماده شدن برای رونمایی از مدل 5G ریلمی ۱۳ است. نسخه گلوبال این تلفن هوشمند در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده؛ در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

مدل 5G ریلمی ۱۳ از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد

گوشی Realme 13 5G با شماره مدل RMX3951 در میان داده های بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است. این گوشی مقرون‌به‌صرفه در تست تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۷۸۴ شده و در تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۱,۷۶۰ را ثبت کرده است. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد.

این چیپست دارای حداکثر فرکانس ۲.۴۰ گیگاهرتز بوده و از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 بهره‌مند است. نسخه ۸ گیگابایت رم ریلمی 13 5G در Geekbench ظاهر شده است. این تلفن هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید.

Realme 13 5G

همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، این اولین باری نیست که اطلاعاتی درباره Realme 13 5G منتشر می‌شود. چندی پیش نسخه چینی این گوشی در میان داده های گواهینامه TENAA مشاهده شده بود.

طبق لیست TENAA، این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی LTPS با وضوح +FHD خواهد بود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی Realme 13 5G درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود.

مدل 5G ریلمی ۱۳ با ۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت به‌همراه ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود.

خوشبختانه این دستگاه از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی می‌کند. Realme 13 5G با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی SuperVOOC در میان داده های گواهینامه FCC مشاهده شده است.

مدل 4G ریلمی ۱۳ با تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ رسماً معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند میان‌رده آینده ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی