حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حسگر سامسونگ برای دوربین پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی شیائومی ۱۵ اولترا استفاده می‌شود؟

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

هفته گذشته بود که برای شما نوشتیم شیائومی ۱۵ اولترا به دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. در آن گزارش عنوان نشده بود که سازنده حسگر تصویر این دوربین چه برندی است. در حال حاضر برندهایی مانند سامسونگ و امنی‌ویژن حسگر تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی تولید می‌کنند. گزارش جدید به ما می‌گوید که حسگر سامسونگ برای دوربین پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی شیائومی ۱۵ اولترا استفاده می‌شود.

مشخصات دوربین پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی شیائومی ۱۵ اولترا

شیائومی در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار خود است که احتمالا حوالی اواخر پاییز امسال معرفی می‌شوند. در این تاریخ باید منتظر رونمایی مدل پایه و پرو سری Xiaomi 15 باشیم.

در همین حال، مدل Ultra که انتظار می‌رود اوایل زمستان امسال عرضه شود، از سیستم دوربین پیشرفته‌تری برخوردار خواهد بود.

طبق گزارش جدید، شیائومی در حال آزمایش دو سخت افزار برای ۱۵ اولترا است. یکی از آنها دارای سیستم دوربین چهارگانه است که شامل یک لنز تله فوتو پریسکوپ 200 مگاپیکسلی بر اساس حسگر تصویر ISOCELL HP9 سامسونگ است که یک ماه و نیم پیش معرفی شد. گوشی پرچمدار Vivo X100 Ultra نیز از همین سنسور استفاده می کند.

این با گزارش هفته گذشته Ice Universe نیز مطابقت دارد که اشاره کرد که مدل Ultra دارای سنسور 200 مگاپیکسلی و مجموعا ۴ دوربین است.

درباره سخت افزار دومی که شیائومی برای دوربین پریمیوم‌ترین موبایل پرچمدار آینده خود در نظر دارد، اطلاعات دقیقی در دست نیست.

دیگر مشخصات شیائومی ۱۵ اولترا چیست؟

چندین گزارش قبلی در مورد Xiaomi 15 Ultra نشان می‌دهند که این گوشی دارای یک نمایشگر مجهز به پنل OLED دو لایه با وضوح 2K و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک یکپارچه شده با آن است.

انتظار می رود این دستگاه با اندروید 15 و رابط کاربری HyperOS 2.0 عرضه شود. در بخش سخت افزار تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 4 ممکن است تا 24 گیگابایت حافظه رم را در کنار خود داشته باشد.

شاید Xiaomi 15 Ultra یک باتری بزرگ 6200 میلی آمپر ساعتی ارائه کند. این باتری بزرگ می‌تواند بسیار مهم باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر مدل اولترا سری شیائومی ۱۵ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)