حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این طراحی نهایی آیفون ۱۶ اپل است؟

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، شایعات

اپل در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی های هوشمند پرچمدار سال ۲۰۲۴ خود است. انتظار می‌رود که این شرکت در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور ماه) سری iPhone 16 و اپل واچ های جدید را معرفی کند. تصاویر جدیدی از ماکت آیفون ۱۶ منتشر شده‌اند که طراحی نهایی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهند.

آیفون ۱۶ با آرایش عمودی دوربین در راه است

یک کاربر شبکه اجتماعی چینی ویبو به نام Witty Cat تصاویری را به اشتراک گذاشته که به‌نظر می‌رسد مربوط به ماکت iPhone 16 اپل است. عکس های منتشر شده قاب پشتی این تلفن هوشمند را در دو رنگ مختلف نشان می‌دهد.

انتظار داریم که این آیفون آینده اپل دارای دوربین هایی با آرایش عمودی باشد تا احتمالاً بتواند از قابلیت ضبط ویدئو های فضایی پشتیبانی کند. همچنین انتظار داریم مدل های غیر پرو سری آیفون ۱۶ از دکمه Action برخوردار باشند. این ویژگی در حال حاضر منحصر به آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس است.

طراحی نهایی آیفون ۱۶

طراحی نهایی iPhone 16

به‌نظر می‌رسد که فلاش LED از برآمدگی ماژول دوربین حذف شده و اپل تصمیم گرفته تا آن را به‌طور جداگانه در سمت راست جزیره دوربین قرار دهد. با وجود آنکه ممکن است این تغییر موردپسند همه کاربران نباشد، اما این کار از افزایش غیرضروری میزان برآمدگی ماژول دوربین جلوگیری خواهد کرد.

به‌جز دو رنگ سفید و مشکی، احتمالاً آیفون ۱۶ در رنگ های آبی، سبز و صورتی قابل تهیه خواهد بود. برخلاف مدل های سال گذشته، اپل ممکن است به سراغ استفاده از رنگ های اشباع‌تر برود. با توجه به آنکه کمتر از یک ماه تا رونمایی آیفون های آینده اپل باقی مانده، انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک، اطلاعات بیشتری درباره سری iPhone 16 منتشر شود.

تولید انبوه سری آیفون ۱۶ اپل آغاز شده است

نظر شما درباره این سری از گوشی های پرچمدار اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی