حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو A80 5G با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ و پشتیبانی از شارژر ۴۵ واتی معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو

اوپو A80 5G بی‌سروصدا در کشور هلند رونمایی شد. این تلفن هوشمند از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

اوپو A80 5G از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است

گوشی Oppo A80 5G نسخه تغییر نام یافته Oppo A3 Pro است که در ماه ژوئن و در کشور هند معرفی شده بود. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با وضوح HD+، رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱,۰۰۰ نیت است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری ColorOS 14 به دست کاربران می‌رسد. Oppo A80 5G به سنسور اثرانگشت بر روی دکمه پاور مجهز شده است.

Oppo A80 5G

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند میان‌رده جدید اوپو را بر عهده دارد. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۱۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. A80 5G با ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 قابل تهیه خواهد بود.

دو لنز دوربین در قاب پشتی Oppo A80 5G دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم به سنسور ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سلفی این دستگاه از سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، Wi-Fi 5، بلوتوث ۵.۳، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و برخورداری از درگاه USB Type-C اشاره کرد.

اوپو A80 5G از استاندارد IP54 بهره‌مند بوده و تا حدی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. کاربران می‌توانند با خیال راحت با این تلفن هوشمند کار کنند. این دستگاه دارای ابعاد ۱۶۵.۷۹ در ۷.۶۸ در ۷۶.۱۴ میلی‌متر بوده و وزن ۱۸۶ گرمی دارد.

ریلمی C63 5G با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، گوشی Oppo A80 5G با قیمت ۲۹۹ یورو در کشور هلند عرضه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این تلفن هوشمند را در رنگ های بنفش و مشکی تهیه‌ی کنند.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی