حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۹ پرو فولد با ۱۶ گیگابایت رم و قیمت ۱,۷۹۹ دلاری معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، گوگل

پیکسل ۹ پرو فولد با تراشه Tensor G4 رسماً معرفی شد. این تلفن هوشمند تاشو پیشرفت های سخت‌افزاری و تغییرات بزرگی داشته است. این دستگاه حدود یک ماه دیگر عرضه خواهد شد.

پیکسل ۹ پرو فولد گوگل به تراشه Tensor G4 مجهز شده است

گوشی تاشو Pixel 9 Pro Fold به یک صفحه نمایش بیرونی ۶.۳ اینچی با نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ (تقریباً مشابه آنچه که در پیکسل ۹ استاندارد می‌بینیم) مجهز شده است.

نمایشگر داخلی نیز دچار تغییراتی شده و هم‌اکنون شاهد به‌کارگیری صفحه نمایش بلندتر و مربع شکلی (مانند وان پلاس اوپن)، به جای نمایشگر عریض و کوتاه موجود در نسل قبل هستیم.

صفحه نمایش تاشو Pixel 9 Pro Fold اندازه ۸ اینچی داشته، حداکثر روشنایی ۲,۷۰۰ نیت (مشابه نمایشگر بیرونی) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و این پنل جدید به‌کارگرفته شده «Super Actua Flex» نام دارد.

Pixel 9 Pro Fold

گوگل لولای به‌کارگرفته شده در پیکسل ۹ پرو فولد را به‌روز کرده است. وزن این محصول ۲۵۷ گرم بوده که ۲۵ گرم (حدود ۱۰ درصد) سبک‌تر از نسل قبل محسوب می‌شود. این دستگاه عنوان «باریک‌ترین گوشی تاشو در آمریکا» را از آن خود کرده، عنوانی که احتمالاً برای مدتی باقی خواهد ماند. ضخامت Pixel 9 Pro Fold در حالت تا شده فقط ۱۰ میلی‌متر بوده که حدود ۱۳ درصد از گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ باریک‌تر است.

این گوشی تاشو جدید گوگل مانند سایر اعضای سری پیکسل ۹ پرو به تراشه Tensor G4 مجهز شده است. Pixel 9 Pro Fold با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران می‌رسد. این دستگاه به باتری ۴,۶۵۰ میلی‌آمپری (اندازه واقعی) مجهز شده که کمی کمتر از نسل قبل است.

Pixel 9 Pro Fold

سایر ویژگی های سری پیکسل ۹ در این گوشی تاشو گوگل نیز وجود دارد. این دستگاه از ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی کرده، از تراشه امنیتی Titan M2 برخوردار است و به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. Pixel 9 Pro Fold تا ۷ سال موفق به دریافت آپدیت های امنیتی و سیستم عامل خواهد شد. این دستگاه به ویژگی‌ های جدید Gemini گوگل و «Pixel Screenshots» مجهز شده که از هوش مصنوعی برای کمک به شما برای یافتن اطلاعاتی که از اسکرین شات‌ های قبلی گرفته‌اید، استفاده می‌کند.

گوگل Pixel 9 Pro Fold از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار است

پیکسل ۹ پرو فولد از قابلیت Face Unlock بهبود یافته که گوگل به همراه پیکسل ۸ و ۸ پرو عرضه کرد برخوردار بوده و از سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور بهره‌مند است. این تلفن هوشمند تاشو جدید گوگل به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۰.۵ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۱۰.۸ مگاپیکسلی (با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری) مجهز شده است.

Pixel 9 Pro Fold

Pixel 9 Pro Fold

این دستگاه از دو دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی (برای نمایشگر کاور و داخلی) بهره می‌برد. گوگل همچنین ویژگی «Made You Look» را معرفی کرد که از نمایشگر بیرونی برای حفظ توجه افراد هنگام گرفتن عکس از نمایشگر داخلی استفاده می‌کند.

پیکسل 9 پرو و پرو XL گوگل با Tensor G4، تمرکز بر هوش مصنوعی و ارتباط ماهواره‌ای رسماً معرفی شدند

گوگل پیکسل ۹ پرو فولد در دو رنگ مشکی و طلایی قابل تهیه خواهد بود. این گوشی هوشمند تاشو کمی بعد از سری پیکسل ۹ (از ۴ سپتامبر/ ۱۴ شهریور ماه) قابل تهیه خواهد بود.

نظر شما درباره Pixel 9 Pro Fold چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی