حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز گوگل Pixel Buds Pro 2 با تراشه Tensor A1 رسما معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل، لوازم جانبی

در کنار خانواده پرجمعیت Pixel 9، گوگل تصمیم به رونمایی از لوازم جانبی خود در برند پیکسل دارد. پیش‌تر با سری پیکسل واچ ۳ آشنا شدیم و حالا نوبت به ایربادز این برند است. ایربادز گوگل Pixel Buds Pro 2 با تراشه Tensor A1 عرضه خواهد شد.

ایربادز گوگل Pixel Buds Pro 2

ایربادز گوگل Pixel Buds Pro 2 رسما جانشین Pixel Buds Pro می‌شود که سال 2022 معرفی شده بود. این برند امریکایی ادعای پیشرفت قابل توجهی در این محصول دارد.

در درجه اول ایربادز جدید گوگل دارای تراشه اختصاصی این شرکت به نام Tensor A1 است که “عملکرد قدرتمند” را وعده می‌دهد. از این تراشه جدید می‌توانید انتظار داشته باشید که تا ۲ برابر بیشتر از Pixel Buds Pro بتواند نویز محیط را کاهش دهد. در حقیقت کاهش نویز فعال یا ANC این ایربادز تا ۳ میلیون بار در ثانیه صدای محیط شما را بررسی می‌کند.

ایربادز پیکسل بادز پرو ۲ گوگل ادعا می‌کند که برای پوشیدن در تمام روز راحت است، زیرا ظاهراً با استفاده از 45 میلیون داده از گوش‌های مختلف طراحی شده است.

گوشی‌های این ایربادز دارای درایورهای 11 میلی متری است و از صدای فضایی (Spatial Audio) با ردیابی موقعیت سر شما پشتیبانی می‌کند. برای استفاده از هوش مصنوعی شما می‌توانید از نرم افزار موبایل Gemini نیز بهره ببرید.

گوگل می‌گوید ایربادزهای جدیدش از میکروفون‌های شکل‌دهنده پرتو، پوشش‌های توری ضد باد و هوش مصنوعی گوگل برای شفاف‌تر کردن تماس‌ها استفاده می‌کنند.

همچنین Pixel Buds Pro 2 از شبکه جدید Find My Device Google پشتیبانی می کند. وقتی که خدای ناکرده (!) گوشی‌های این ایربادز یا کیس شارژرش را گم کردید، صدا تولید می‌کند تا به شما کمک نماید آنها را پیدا کنید. این ایربادز از اتصال چند نقطه‌ای نیز پشتیبانی می کنند.

برنامه Pixel Buds از اکولایزر سفارشی پنج باند پشتیبانی می‌کند و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای ایربادز شما ارائه می‌کند. گوگل عمر باتری تا 8 ساعت با ANC روشن (12 ساعت با ANC خاموش) و تا 30 ساعت با کیس و ANC روشن (48 ساعت با ANC خاموش) وعده داده است. کیس شارژر همچنین از از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

قیمت پیکسل بادز پرو ۲ گوگل چقدر است؟

شما می‌توانید این ایربادز را با قیمت ۲۲۹ دلار بخرید. از تصاویر مشخص است که رنگ‌های مشکی، سبز و صورتی برای شما ارائه می‌شود.

نظر شما درباره Pixel Buds Pro 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)