حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S24 FE سامسونگ با تراشه اگزینوس 2400e در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ

انتظار می‌رود که سامسونگ در ماه های آینده از جانشین Galaxy S23 FE رونمایی کند. هم‌اکنون، نسخه کره‌ای سامسونگ گلکسی S24 FE با تراشه اگزینوس در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

سامسونگ گلکسی S24 FE با نسخه ضعیف‌تر اگزینوس ۲۴۰۰ در بنچمارک Geekbench ظاهر شد

پایگاه داده Geekbench نشان می‌دهد که نسخه کره جنوبی Galaxy S24 FE با شماره مدل SM-S721N در دست توسعه قرار دارد. این تلفن هوشمند در تست تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۱,۶۲۵ شده و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۵,۶۹۸ را ثبت کرده است.

این دستگاه به تراشه‌ای با CPU ده هسته‌ای مجهز شده است. این چیپست دارای پردازنده گرافیکی Xclipse 940 سامسونگ بوده و با حداکثر فرکانس ۳.۱۱ گیگاهرتز کار می‌کند. اطلاعات فاش شده تایید می‌کنند که نسخه آندرکلاک شده Exynos 2400 نیروی پردازشی مورد نیاز Galaxy S24 FE را تامین خواهد کرد.

داده های بنچمارک Geekbench

نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم این گوشی آینده سامسونگ در میان داده های بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است. تراشه در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند دارای یک هسته Cortex X4، دو هسته Cortex A720، سه هسته Cortex A720 و چهار هسته Cortex A520 است. حدود دو ماه پیش نسخه جهانی گلکسی S24 FE سامسونگ در این بنچمارک با تراشه‌ای مشابه، دیده شده بود.

چندی پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد این گوشی آینده سامسونگ به تراشه Exynos 2400e مجهز خواهد شد. این دستگاه با رابط کاربری OneUI 6.1.1 (مبتنی بر اندروید ۱۴) به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه دارای باتری ۴,۵۶۵ میلی‌آمپری بوده که می‌تواند تا ۷۸ ساعت به‌طور مداوم به پخش موسیقی ادامه دهد.

مطابق با گزارش mysmartprice، سه لنز دوربین در قاب پشتی Galaxy S24 FE قرار می‌گیرد. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین اولتراواید یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی این دستگاه، توانایی زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. این تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شود.

طراحی و رنگ‌بندی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد

نظر شما درباره این گوشی آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی