حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی رینگ سامسونگ با بقیه گوشی های اندرویدی هم کار می‌کند

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

یک ماه پیش بود که حلقه هوشمند سامسونگ Galaxy Ring با قیمت ۴۰۰ دلار رسما معرفی شد. همان روز مشخص شد که حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ فقط با گوشی‌های این شرکت کار می‌کند! با این حال با بررسی‌های جدید مشخص شده که گلکسی رینگ سامسونگ با بقیه گوشی های اندرویدی هم کار می‌کند.

استفاده از گلکسی رینگ سامسونگ با بقیه گوشی ها

سامسونگ وقتی حلقه هوشمند خود را رونمایی کرد، عنوان کرد که بهترین عملکرد این محصول با گوشی‌های Galaxy خودش صورت خواهد پذیرفت. از آن‌جایی که گوشی‌های گلکسی این برند بر مبنای سیستم‌عامل اندروید هستند و این پلفترم را نمی‌توان به راحتی محدود کرد، پس آنقدرها هم استفاده از گلکسی رینگ برای کاربران دیگر موبایل‌های اندرویدی سخت نخواهد بود، اما این تجربه یک تجربه کامل نخواهد بود.

پیش‌تر گفته شده بود، شما می‌توانید Galaxy Ring سامسونگ را به موبایل یا تبلت اندرویدی خود متصل کنید، نرم افزار Samsung Health را نصب کرده و برخی از ویژگی‌های آن را دریافت کنید، اما هوش مصنوعی سامسونگ Galaxy AI و ویژگی “امتیاز انرژی” را دریافت نخواهید کرد.

اما در طول بررسی‌های واقعی حلقه گلکسی، مشخث شده که همه قابلیت‌های آن با گوشی‌های هوشمند غیر گلکسی، از جمله Galaxy AI و امتیاز انرژی، کار می‌کند. این تست به صورت دقیق با آنر مجیک ۶ پرو انجام شده و نتیجه اتصال بدون مشکل بود.

قابلیت هوش مصنوعی Galaxy AI حلقه هوشمند گلکسی رینگ حتی وضعیت خواب نابه‌سامان شخص تست کننده را نیز به خوبی ثبت کرده است.

چه نرم افزارهایی برای کار کردن گلکسی رینگ با بقیه گوشی های اندرویدی نیاز است؟

بنابراین اگر علاقه مند به استفاده از حلقه گلکسی با گوشی هوشمند اندرویدی غیر گلکسی هستید، به ۲ نرم افزار زیر نیاز دارید که در Play Store هم وجود دارند:

۱- نرم افزار Samsung Health

۲- نرم افزار Samsung Wearable

شما مایل به خرید حلقه هوشمند ۴۰۰ دلاری سامسونگ هستید؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)