حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون SE 4 با بهره‌مندی از Apple Intelligence اوایل سال 2025 معرفی خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

در گزارش جدیدی که امروز منتشر شده است، گفته می‌شود که آیفون SE 4 در اوایل سال 2025 وارد بازار می‌شود و دارای صفحه‌نمایش OLED و پشتیبانی از Apple Intelligence خواهد بود. این موضوع زمانی جالب می‌شود که بدانید مدل‌های پایه آیفون 15 از قابلیت‌های Apple Intelligence پشتیبانی نخواهند کرد.

آیفون SE 4 با Apple Intelligence

طبق شایعات پیشین، انتظار می‌رود آیفون SE 4 به‌روزرسانی‌های زیادی را ارائه دهد. حال در یک گزارش جدید، با تأیید شایعات قبلی گفته شده است که اپل به‌دنبال عرضه این مدل با ویژگی‌های به‌روز است.

طبق گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، آیفون SE 4 در ابتدای سال 2025 وارد بازار خواهد شد. این مدل همچنین جایگزین آیفون SE است که سال 2022 عرضه شده بود.

در ادامه این خبرنامه، شایعه وجود نمایشگر OLED در آیفون SE جدید بار دیگر تکرار شده است. این دستگاه همچنین با طراحی مشابه آیفون 14 ارائه خواهد شد، اگرچه احتمال ناچیزی وجود دارد که به‌جای استفاده از ناچ، به سوراخ نمایشگر کپسولی مشابه سری آیفون 15 مجهز شود.

آیفون SE 4 با Apple Intelligence

آیفون SE 4 با Apple Intelligence

این گزارش در ادامه می‌افزاید که جدیدترین مدل آیفون SE، شامل پشتیبانی از عملکرد Apple Intelligence خواهد بود. ازآنجایی‌که این گوشی احتمالاً کمتر از 500 دلار قیمت دارد، استفاده از Apple Intelligence می‌تواند راهی بسیار کم‌هزینه برای ورود به قابلیت‌های هوش مصنوعی اختصاصی اپل باشد.

از دیگر مشخصات احتمالی iPhone SE 4 می‌توان به بهره‌مندی از Face ID و داشتن یک دوربین پشتی اشاره کرد.

بلومبرگ در مورد شایعات و افشاگری‌های پیرامون محصولات اپل سابقه درخشانی دارد. بنابراین می‌توان با اطمینان نسبتاً زیاد این شایعات را پذیرفت، البته اندکی شک‌وتردید پیرامون شایعات محصولات معرفی‌نشده همواره توصیه می‌شود.

نظر شما درباره معرفی آیفون SE 4 با نمایشگر OLED و قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل در اوایل سال آینده میلادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی