حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی توربو ۴ شیائومی فاش شد: رونمایی در بهار ۱۴۰۴

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

چند ماه پس از رونمایی ردمی توربو ۳، شیائومی در حال کار بر روی ردمی توربو ۴ است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند در بازار جهانی با نام پوکو F7 عرضه خواهد شد.

ردمی توربو ۴ شیائومی تا اوایل اردیبهشت ۱۴۰۴ معرفی خواهد شد

احتمالاً Redmi Turbo 4 به‌طور رسمی در سه ماهه دوم ۲۰۲۵ معرفی می‌شود. تا رونمایی این تلفن هوشمند حدود ۸-۹ ماه فاصله داریم. چند روز پیش POCO F7 فاش شد و هم‌اکنون ردمی توربو ۴ در میان داده های IMEI مشاهده شده است. طبق لیست IMEI، این تلفن هوشمند آینده ردمی با شماره مدل 2412DRT0AC در دست توسعه قرار دارد. حرف C در آخر شماره مدل این دستگاه نشان می‌دهد که مختص بازار چین خواهد بود. پس آیا Redmi Turbo 4 به بازار جهانی خواهد آمد؟ بله، این گوشی با نام POCO F7 راهی بازار جهانی می‌شود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده پوکو در ماه می ۲۰۲۵ رونمایی شود.

داده های IMEI

پوکو F7 دارای دو شماره مدل 2412DPC0AG و 2412DPC0AI است. حرف G نشان‌دهنده مدلی است که در بازار جهانی به فروش خواهد رسید و شماره مدل دوم دارای حرف I در بازار هند عرضه می‌شود.

زمان زیادی تا رونمایی این دو گوشی باقی مانده است. Redmi Turbo 4 احتمالاً در ماه آوریل ۲۰۲۵ (اوایل فروردین تا اوایل اردیبهشت ۱۴۰۴) معرفی می‌شود و همان‌طور که اشاره شد POCO F7 نیز در ماه می ۲۰۲۵ (اوایل اردیبهشت تا اوایل خرداد ۱۴۰۴) از راه خواهد رسید. POCO F6 و Redmi Turbo 3 تنها چند ماه پیش معرفی شدند.

انتظار می‌رود که این دو تلفن هوشمند به جدیدترین تراشه های کوالکام مجهز شوند. احتمالاً اسنپدراگون 8s نسل ۴ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز ردمی توربو ۴ را بر عهده خواهد داشت. متاسفانه در حال حاضر، جزئیات این تراشه نامشخص است. بی‌صبرانه منتظر انتشار مشخصات بیشتری درباره این دو گوشی آینده شیائومی هستیم.

پوکو F7 شیائومی فاش شد: معرفی در اواسط بهار ۱۴۰۴

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی