حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر جدید گلکسی A06 سامسونگ رنگ‌بندی این گوشی را نشان می‌دهد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

تصویر جدیدی از گلکسی A06 سامسونگ به‌بیرون درز کرده که رنگ‌بندی و طراحی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که زمان زیادی تا رونمایی این دستگاه نمانده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

سامسونگ گلکسی A06 به‌زودی با تراشه مدیاتک Helio G85 معرفی خواهد شد 

سری گلکسی A0x گوشی هایی هستند که قیمت ارزان و مشخصات سطح پایینی دارند. Galaxy A06 نیز از این قاعده مستثنی نیست و حتی ممکن است برخی از مشخصات کلیدی خود را از نسل قبل به ارث ببرد. در ماه جولای افشاگر معروف اطلاعات، Evan Blass، رندر هایی را از این گوشی به اشتراک گذاشت. هم‌اکنون، تصویر جدیدی از گلکسی A06 سامسونگ منتشر شده که رنگ‌بندی این دستگاه را فاش می‌کند.

Galaxy A06

Galaxy A06

طبق اطلاعات فاش شده، این تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه آینده سامسونگ در رنگ های مشکی، آبی آسمانی و طلایی عرضه خواهد شد. طراحی قاب پشتی این گوشی به‌نظر می‌رسد که نسخه اصلاح شده Galaxy A05 است. فریم Galaxy A06 مشابه سایر تلفن های هوشمند جدید سامسونگ تخت است. همچنین بر روی فریم شاهد طراحی «Key Island» هستیم که در گلکسی A55 نیز به‌کارگرفته شده بود.

سامسونگ Galaxy A06 دستگاه ارزان‌قیمتی خواهد بود و اطراف صفحه نمایش با حاشیه های قابل توجه و نامنظم احاطه شده است. خبری از پانچ هول نبوده و دوربین سلفی این تلفن هوشمند درون یک ناچ قطره‌ای شکل قرار دارد. اطلاعات فاش شده در گذشته نشان می‌دهند که این گوشی مشابه نسل قبل، به تراشه مدیاتک Helio G85 مجهز خواهد شد. گلکسی A06 در دو نسخه با ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم قابل تهیه خواهد بود.

همان‌طور که Androidheadlines اشاره کرده است، این گوشی اقتصادی آینده سامسونگ به یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LCD با وضوح HD+ مجهز می‌شود. این دستگاه باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و انتظار می‌رود که از شارژ سریع ۱۵ یا ۲۵ واتی پشتیبانی کند.

گلکسی A05 و گلکسی A05s سامسونگ در مالزی معرفی شدند

نظر شما درباره تلفن های مقرون‌به‌صرفه آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی