حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوش مصنوعی ChatGPT امکان تولید دو تصویر در روز به‌صورت رایگان با مدل DALL-E 3 را فراهم کرد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | هوش مصنوعی

کمپانی OpenAI به‌تازگی اعلام کرده است که هوش مصنوعی ChatGPT اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا حداکثر دو تصویر در روز را به‌صورت رایگان و بدون نیاز به اشتراک پولی تولید کنند. این تصاویر توسط مدل اختصاصی DALL-E 3 این شرکت ایجاد می‌شوند.

امکان تولید رایگان دو تصویر در روز با هوش مصنوعی ChatGPT

OpenAI در پستی که در X به اشتراک گذاشت، بیان می‌کند: «فقط کافیست از ChatGPT بخواهید یک تصویر برای یک اسلاید ایجاد کند، کارتی را برای یک دوست شخصی‌سازی کند، یا به شما نشان دهد که چیزی شبیه به چه چیزی است.»

در یک مثال که در ویدیوی رسمی زیر توسط OpenAI به‌اشتراک گذاشته شده است، از ChatGPT خواسته می‌شود تا تصاویری از عروسی هنر نو در انبار تولید کند. تصویر دیگر یک کار گروهی را در یک پالت رنگی شاد نشان می‌دهد. تصویر نهایی یک آبرنگ از یک کورگی با مقداری میوه را نشان می‌دهد.

بااین‌حال، تولید تصویر اضافی با DALL-E 3 همچنان به اشتراک ChatGPT Plus با قیمت 20 دلار در ماه نیاز دارد.

اگر با DALL-E 3 آشنا نیستید، این مدل اختصاصی OpenAI برای تولید تصویر است. این ابزار همچنین یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در بازار نوپای تولید تصویر ازطریق هوش مصنوعی، درکنار سایر رقبای خود مانند Midjourney است. کاربران ChatGPT Free می‌توانند این ویژگی را آزمایش کرده و به‌سادگی از LLM بخواهند یک تصویر ایجاد کند. OpenAI امیدوار است که در دسترس قرار دادن محدود این ویژگی برای کاربران رایگان ممکن است برخی از آن‌ها را تشویق کند تا نسخه پولی را تهیه کنند که به شما امکان می‌دهد هر سه ساعت، 50 تصویر ایجاد کنید.

امکان تولید رایگان دو تصویر در روز با هوش مصنوعی ChatGPT

امکان تولید رایگان دو تصویر در روز با هوش مصنوعی ChatGPT

نظر شما درباره رایگان شدن محدود ابزار تولید تصویر با استفاده از DALL-E 3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی