حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم عامل Wear OS 5.1 مبتنی‌بر اندروید 15 به‌زودی ارائه خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، ساعت هوشمند

گزارش شده است که گوگل درحال آزمایش بیلد جدید سیستم عامل Wear OS 5.1 برای ساعت‌های هوشمند است که ظاهراً برپایه اندروید 15 اجرا خواهد شد.

سیستم عامل Wear OS 5.1 مبتنی‌بر اندروید 15

وجود یک بیلد آزمایشی توسط Android Authority گزارش شده است و بیان می‌کند که گوگل توسعه به‌روزرسانی Wear OS 5.1 را آغاز کرده است. به‌نظر می‌رسد که این شرکت در بیلد جدید حروف اولیه خود را عوض کرده و به‌جای شماره AW2A در Wear OS 5، شماره AP4A را انتخاب کرده است.

طبق گزارش‌ها، نسخه جدید Wear OS 5.1 مبتنی‌بر اندروید 15 است، نظریه‌ای که ظاهراً با تغییر شماره شناسه بیلد تقویت شده است. در مقام مقایسه، Wear OS 5 درحال‌حاضر برپایه اندروید 14 می‌باشد.

مهم‌تر از همه، گوگل درحال آزمایش سیستم‌عامل جدید بر روی پیکسل واچ 2 است. Wear OS این شرکت همیشه از نسخه اصلی اندروید عقب‌تر بوده است. Wear OS 4 در آگوست 2023 معرفی شد و با معرفی Wear OS 5 برای اولین بار در سری گلکسی واچ 7، به‌نظر می‌رسد که گوگل گام مهمی در همگام‌سازی نسخه اصلی اندروید با سیستم‌عامل مخصوص ساعت‌های هوشمند کرده است.

با در نظر گرفتن این موضوع، در مورد اینکه آیا گوگل این به‌روزرسانی را با عنوان Wear OS 5.1 ارائه می‌کند یا نام Wear OS 6 را بر روی آن قرار می‌دهد، تردید وجود دارد.

سیستم عامل Wear OS 5.1 مبتنی‌بر اندروید 15

سیستم عامل Wear OS 5.1 مبتنی‌بر اندروید 15

گوگل همچنین برای برگزاری رویداد سخت‌افزاری خود در تاریخ 13 آگوست/23 مرداد آماده می‌شود و همان‌طور که انتظار داریم، سری پیکسل واچ 3 این شرکت با سیستم‌عامل Wear OS 5 عرضه خواهد شد.

درحالی‌که ما منتظر نسخه خام Wear OS 5 هستیم، گوگل پیش از این به چند مورد از ارتقاهای کلیدی این نسخه اشاره کرده است. هنگام اجرای تنظیمات پیش‌فرض، گوگل اعلام کرد که نسخه جدید در مقایسه با نسخه سال گذشته، 20 درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند.

نظر شما درباره سیستم عامل Wear OS 5.1 مبتنی‌بر اندروید 15 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی