حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز QCY MeloBuds Neo با کیس شفاف و عمر باتری 24 ساعته معرفی شد

برند چینی QCY به‌تازگی ایربادز جدیدی با نام MeloBuds Neo را معرفی کرده است که از کیس شفاف، درایور دینامیک 10 میلی‌متری و مجموع عمر باتری 24 ساعته بهره می‌برد. این هدفون TWS همچنین با قیمت 139 یوان (19 دلار) به‌فروش می‌رسد.

ایربادز QCY MeloBuds Neo

این ایربادز دارای یک کیس شارژ با طراحی شفاف است که اجزای داخلی آن را به‌نمایش می‌گذارد و ظاهری متمایز و مدرن ایجاد می‌کند. طراحی شفاف همچنین امکان دید مستقیم از هدفون‌ها و ساقه‌های آن‌ها را که با الگوهای مدار پیچیده‌ای تزئین شده‌اند، می‌دهد.

ایربادز QCY MeloBuds Neo دارای یک درایور دینامیک 10 میلی‌متری با بلندگوی بیوفیلم است که میدان صوتی وسیع و صدای واضحی را ارائه می‌دهد. این ایربادز از 9 افکت صوتی قابل تنظیم ازجمله پاپ، راک، کلاسیک و بیس سنگین پشتیبانی می‌کند که ازطریق اپلیکیشن اختصاصی QCY قابل تنظیم هستند.

این هدفون‌ها عمر باتری قابل‌توجهی را ارائه می‌دهند و تا 7 ساعت با یک بار شارژ و درمجموع 24 ساعت با کیس شارژ، محتوای صوتی پخش می‌کنند. این دستگاه همچنین دارای یک نمایشگر با قابلیت نمایش باتری است که میزان باتری هر دو هدفون را نشان می‌دهد.

ازنظر اتصال، هدفون‌ها دارای بلوتوث 5.3 هستند که اتصال پایدار را با فاصله ارتباطی تا 10 متر تضمین می‌کند. آن‌ها همچنین از اتصال هوشمند دو دستگاه پشتیبانی می‌کنند و به کاربران این امکان را می‌دهند که به‌طور همزمان دو دستگاه را به هم متصل کرده و به‌راحتی بین آن‌ها سوئیچ کنند. این هدفون‌ها همچنین با تأخیر کم 68 میلی‌ثانیه عرضه می‌شود که آن‌ها را برای بازی مناسب می‌کند.

هندزفری بلوتوثی QCY مدل MeloBuds Neo دارای ۴ میکروفون برای کاهش نویز تماس است که با ساختار مقاوم در برابر صدای باد تقویت شده است؛ بنابراین ارتباط صوتی واضح را حتی در محیط‌های پرسروصدا تضمین می‌کند. این ایربادز همچنین با گواهی IPX5 مقاومت در برابر پاشش آب ارائه می‌شود و برای استفاده در هنگام تمرین یا در باران ملایم مناسب است.

ایربادز QCY MeloBuds Neo

ایربادز QCY MeloBuds Neo

هدفون‌ها با کنترل‌های لمسی هوشمند، گزینه‌های سفارشی‌سازی برنامه ازجمله تنظیمات EQ و ارتقاء نسخه نرم‌افزار ارائه می‌شوند. این ایربادز با iOS و Android سازگار است و از پروتکل‌های HFP ،A2DP و AVRCP نیز پشتیبانی می‌کند.

درنهایت، این گجت بسیار جمع‌وجور بوده و دارای ابعاد 21.5×32.5×23.5 میلی‌متر برای هر هدفون و 55.0×55.0x25.2 میلی‌متر برای کیس شارژ آن است.

نظر شما درباره ایربادز QCY MeloBuds Neo چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی