حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو سه لا هواوی برای اولین بار در دنیای واقعی دیده شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

هواوی Mate X را به‌عنوان اولین گوشی تاشو خود در سال 2019 عرضه کرد. اکنون، طبق گزارش‌ها، این برند درحال کار بر روی معرفی اولین گوشی تاشو سه‌گانه جهان است. پلتفرم‌های اجتماعی در چین امروز تصویر جدیدی را منتشر کردند که نشان می‌دهد ریچارد یو، مدیرعامل هواوی، درحال کار با گوشی سه لا تاشو این برند است.

گوشی تاشو سه لا هواوی

افشاگر Digital Chat Station بیان می‌کند که نمونه اولیه اولین گوشی سه تاشو جهان را دیده است. این دستگاه دارای یک نمایشگر تاشو به سمت داخل و خارج با مکانیزم لولای دوگانه است. اندازه صفحه‌نمایش حدود 10 اینچ تخمین زده می‌شود و چین‌و‌چروک پنل نمایشگر نیز به‌خوبی مدیریت شده است.

گوشی سه تاشو هواوی

گوشی سه تاشو هواوی

بااین‌حال، ضخامت دستگاه بیشتر از یک گوشی تاشو معمولی است که قابل درک است. علاوه‌بر این، این گوشی از چندین فناوری پیشرفته بهره می‌برد که احتمال ظهور رقیبان را در آینده نزدیک کم می‌کند. وی همچنین بیان می‌کند که این دستگاه دارای برچسب قیمتی عالی خواهد بود.

DCS در پست امروز Weibo خود بیان کرد که گوشی سه تاشو در دستان ریچارد یو با نمونه اولیه‌ای که قبلاً در مرحله تحقیق و توسعه دیده است، مطابقت دارد. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌شود، صفحه‌نمایش این دستگاه دارای یک سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی در بالای پنل سمت چپ است.

در داخل، گوشی سه تاشو هواوی دارای چیپست Kirin سری 9 خواهد بود. احتمال می‌رود این دستگاه قبل از سری Mate 70 معرفی شود.

چندی پیش هواوی از Nova Flip در چین رونمایی کرد. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که گوشی‌های سری Nova 13 نیز ممکن است در این ماه یا ماه آینده عرضه شوند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که سری میت 70 تا سه‌ماهه چهارم 2024 عرضه نمی‌شود. این نشان می‌دهد که گوشی سه تاشو Huawei ممکن است در یک یا دو ماه آینده به‌صورت رسمی رونمایی شود.

دیدگاه شما پیرامون tri-foldable phone هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی