حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوش مصنوعی Apple Intelligence شاید ماهانه ۲۰ دلار هزینه داشته باشد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

سرمایه‌گذاری شرکت‌های مختلف در زمینه‌های نوآورانه طبیعتا برای کسب درآمد بیشتر است. آنطور که پیداست، ترند هوش مصنوعی به سمت و سویی پیش خواهد رفت که یک هزینه اضافی برای کاربران خواهد شد، آن هم به صورت ماهانه و اشتراکی! به تازگی گزارشی می‌گوید که هوش مصنوعی Apple Intelligence شاید ماهانه ۲۰ دلار هزینه داشته باشد.

هوش مصنوعی Apple Intelligence

اپل با هوشمندی تلاش کرده تا AI که معمولا اشاره به Artificial Intelligence یا همان هوش مصنوعی دارد را به Apple Intelligence یا هوش اپل ری‌برند کند. به هر صورت هر چه که هست، این ویژگی به همان هوش مصنوعی اشاره دارد که اپل توسعه داده است.

بدون شک Apple Intelligence از زمان معرفی خود در دو ماه گذشته تاکنون مورد توجه بوده است. متاسفانه این سرویس با تأخیر مواجه شده و انتظار می‌رود اولین ویژگی‌ها یک ماه پس از انتشار عمومی، عرضه شوند.

اما سوال اصلی که در ذهن بسیاری از تحلیلگران وجود دارد آن است که هزینه این سرویس چقدر خواهد بود زیرا ظاهرا نمی تواند برای همیشه رایگان بماند.

بنابراین، این تحلیلگران شروع به حدس و گمان زدن کرده‌اند. آن‌ها ظاهراً یک اجماع رسیده‌اند و عدد ۲۰ دلار در ماه یا شاید کمتر را به عنوان بخشی از بسته خدمات Apple One مورد انتظار می‌دانند.

به یاد داشته باشید که این درز اطلاعات یا شایعه نیست بلکه حدس و گمان تحلیلگران بازار است. مشخص نیست که اپل بخواهد دقیقا این تصمیم را بگیرد یا خیر اما هیچ بعید نیست که به زودی هزینه این سرویس در کنار هزینه سرویس اتصال ماهواره‌ای اعلام شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید تا چه هزینه‌ای را کاربران برای اشتراک ویژگی‌های هوش مصنوعی خواهند پرداخت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)