حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل و قیمت پیکسل ۹ پرو XL فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

گوگل در تاریخ ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد ماه) از گوشی های پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو، ۹ پرو ایکس ال و ۹ پرو فولد رونمایی خواهد کرد. هم‌اکنون اما اطلاعات جدیدی به بیرون درز کرده که مشخصات کامل و قیمت پیکسل ۹ پرو XL را نشان می‌دهد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

نگاهی به مشخصات فاش شده پیکسل ۹ پرو XL

بر اساس اطلاعات فاش شده، Pixel 9 Pro XL دارای یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی OLED با وضوح ۲۹۹۲ در ۱۳۴۴ پیکسل خواهد بود. این نمایشگر با شیشه گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شود و حداکثر روشنایی ۳,۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

Pixel 9 Pro XL

تراشه Tensor G4 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی آینده گوگل را بر عهده خواهد داشت. این چیپست در کنار تراشه امنیتی M2 قرار می‌گیرد. پیکسل ۹ پرو ایکس ال با ۱۶ گیگابایت رم به‌همراه ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید و مدت کوتاهی پس از معرفی موفق به دریافت اندروید ۱۴ می‌شود.

پیکسل ۹ پرو XL برای عکس های سلفی به دوربین ۴۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 متکی خواهد بود. در قاب پشتی این دستگاه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.68، دوربین فوق‌عریض با گشودگی دیافراگم f/1.7 و میدان دید ۱۲۳ درجه‌ای به‌همراه دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.8 و توانایی زوم اپتیکال ۵ برابری قرار خواهد گرفت.

این گزارش جدید، هیچ اطلاعاتی را درباره ظرفیت باتری یا توانایی شارژ سریع Pixel 9 Pro XL نشان نمی‌دهد. اما گزارش های قبلی نشان داده‌اند که این دستگاه دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۶۰ میلی‌آمپری خواهد بود و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین انتظار داریم که این تلفن هوشمند از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند. هوش مصنوعی Gemini در Pixel 9 XL Pro طیف وسیعی از ابزارهای هوشمند را ارائه می‌کند. برنامه هواشناسی این گوشی هوشمند علاوه بر نشان دادن وضعیت هوا پیشنهاداتی را برای پوشیدن لباس در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ویژگی Reimagine نیز به کاربران اجازه می‌دهد اشیاء را در عکس ها تغییر دهند.

قیمت Pixel 9 Pro XL: بیش از ۱,۰۰۰ دلار

نسخه های ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی Pixel 9 Pro XL احتمالاً به‌ترتیب با قیمت های ۱,۰۹۹ دلار و ۱,۱۹۹ دلار قابل تهیه خواهند بود. کسانی که نسخه ۲۵۶ گیگابایتی را در هنگام پیش‌سفارش خریداری کنند، می‌توانند به‌طور رایگان مدل ۵۱۲ گیگابایتی را دریافت کنند.

پیکسل ۹ پرو XL در یک ویدئوی جدید مشاهده شد: مقایسه ابعاد با پیکسل ۸ پرو

با توجه به فاش شدن مشخصات کامل و قیمت پیکسل ۹ پرو XL، نظر شما درباره این گوشی هوشمند پرچمدار آینده گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی