حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی از مشخصات سری میت ۷۰ هواوی لو رفت

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

برخی از مشخصات سری میت ۷۰ هواوی فاش شده است. چندی پیش مدیر اجرایی این شرکت، ریچارد یو، اعلام کرد که سری Mate 70 در سه ماهه چهارم ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد.

سری میت ۷۰ هواوی به سنسور اثرانگشت اولترسونیک زیر صفحه نمایش مجهز می‌شوند 

بر اساس اطلاعات منتشر شده، تمامی اعضای سری میت ۷۰ از پنل های سفارشی‌سازی شده با وضوح 1.5K برخوردار خواهند بود. برخی از اعضای این سری دارای نمایشگری با چهار لبه خمیده هستند اما برخی دیگر به صفحه نمایش تخت مجهز خواهند شد که کمی هم جمع‌و‌جور‌تر است.

فروش سری میت ۶۰

Mate 60 Pro

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، هواوی در حال کار بر روی یک سنسور اثرانگشت اولترسونیک است. احتمالاً این سری از گوشی های آینده هواوی دارای سنسور اثرانگشت اولترسونیک زیر صفحه نمایش خواهند بود. سری میت ۶۰ به سنسور اثرانگشت اپتیکال زیر نمایشگر مجهز شده بود. همچنین انتظار به‌کارگیری باتری های پرظرفیت‌تری را در سری میت ۷۰ داریم. بر اساس گزارش های منتشر شده هواوی به سراغ مواد متفاوتی برای تولید باتری خواهد رفت که ممکن است چگالی انرژی بالاتری داشته باشند. چگالی انرژی بالاتر اجازه می‌دهد که ظرفیت باتری بدون بزرگ‌تر شدن اندازه فیزیکی آن، بیشتر شود.

هواوی همچنین در حال کار بر روی یک تبلت جدید است که انتظار می‌رود در ماه نوامبر (اوایل آبان تا اوایل آذر) سال جاری میلادی و در کنار گوشی های Mate 70 رونمایی شود. سری Mate 60 در اواخر ماه آگوست سال گذشته میلادی معرفی شدند. احتمالاً دلیل تاخیر در معرفی جانشین این تلفن های هوشمند به دلیل توسعه HarmonyOS Next است که گفته می‌شود پیشرفت های زیادی را به همراه خواهد داشت و باعث بهبود تجربه کلی کاربران می‌شود.

گزارش های قبلی نشان داده‌اند که احتمالاً هواوی برای سری میت ۷۰ به سراغ تراشه‌ای ۷ نانومتری خواهد رفت. گمان می‌رود که این چیپست، Kirin 9100 نام داشته باشد که به نوعی چگالی ترانزیستور بالاتری خواهد داشت. احتمالاً این تراشه توسط کمپانی SMIC ساخته می‌شود. دلیل استفاده از فرآیند هفت نانومتری توسط هواوی بازده پایین و هزینه تولید بالای فناوری ۵ نانومتری این کمپانی ریخته‌گری است.

رونمایی سری میت ۷۰ هواوی به تعویق افتاد

با توجه به افشای برخی از مشخصات سری میت ۷۰، نظر شما درباره این گوشی های هوشمند آینده هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی