حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد ایر با نمایشگر OLED احتمالا سال ۲۰۲۶ توسط اپل عرضه خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت

نمایشگر OLED سال‌هاست که بسیار جذاب‌تر از پنل‌های LCD ظاهر شده‌اند و در محصولات متنوعی استفاده می‌شوند. حدود ۳ ماه پیش بود که آیپد پرو جدید اپل با تراشه M4، نمایشگر OLED و ضخامت بسیار کم رسماً معرفی شد. آنطور که پیداست تبلت‌های بیشتر از این شرکت امریکایی به نمایشگر مشابه مجهز خواهند شد. به تازگی گزارش شده که آیپد ایر با نمایشگر OLED احتمالا سال ۲۰۲۶ توسط اپل عرضه خواهد شد.

آیپد ایر با نمایشگر OLED

سری آیپد ایر اوایل سال جاری با مدل‌های 11 و 13 اینچی جدید که دارای تراشه Apple M2 بودند، ارتقای ملایمی را تجربه کرد. با این حال هر دو همچنان به نمایشگر LCD IPS Liquid Retina مجهز بودند.

یک گزارش جدید از کره جنوبی ادعا می‌کند که نسل جدید iPad Air قرار است در سال 2026 با نمایشگر OLED ارتقا یابد. طبق گفته نشریه کره‌ای TheElec، سامسونگ دیسپلی به عنوان تامین کننده اصلی صفحه نمایش‌های iPad Air نسل بعدی انتخاب شده است.

بد نیست بدانید که این نمایشگر از مدل OLED تک پشته‌ای خواهند بود. این پنل ارزان‌تر از پنل Tandem OLED موجود در نسل موجود iPad Pro است.

پیش‌تر نیز گزارشی داشتیم که همین سال 2026 را برای عرضه برای iPad Air OLED اعلا کرده بود. همچنین اشاره داشت که ممکن است یک iPad Mini با صفحه نمایش 8.7 اینچی OLED هم عرضه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر آیپدهای ارزان‌تر اپل با نمایشگر OLED هستید؟ البته مشخص نیست که اضافه شدن پنل OLED به این محصولات، افزایش قیمت را سبب شود یا خیر.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)